2
دو شنبه 12 خرداد 1399
شماره 7954
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آمار تقریبی‌کشته‌های آبان

رحمانی فضلی: یکی از مواردی که می‌گویند این است که رحمانی فضلی به‌عنوان رئیس شورای امنیت، اینترنت را در آن شب‌ها قطع کرد. وقتی از بستر اینترنت آموزش می‌دهند و فرماندهی میدان می‌کنند، هرکه مسئولیت حفظ امنیت مردم را بر عهده دارد، حتما این کار را می‌کند
امنیتی
۶ماه پس از اعتراضات بنزینی منجر به درگیری‌های خیابانی آبان‌ماه۹۸ کشور، وزیر کشور برآوردی کلی از آمار کشته‌شدگان این حوادث داد و اعلام رقم دقیق آنها را به «همین روزها» موکول کرد.
ویژه
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در نطق دیروز خود با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم گفت: حضور ریاست محترم مجلس یازدهم که از تجربه مدیریت شهر تهران برخوردار است، فرصت مناسبی است که معضلات شهر، به‌ویژه در حوزه‌هایی مانند تامین بودجه برای توسعه سیستم حمل‌ونقل عمومی، تامین درآمد پایدار برای شهرداری‌ها از محل عوارض ارزش افزوده و تصویب قوانین مربوط به واگذاری وظایف قانونی مدیریت شهری که با گذشت بیش از 20سال از تاسیس شوراها، همچنان دوسوم آن تفویض نگردیده، ازجمله اقداماتی است که می‌تواند به‌عنوان یک دستاورد ماندگار برای مدیریت شهری در کارنامه مجلس یازدهم ثبت شود.
شهردار تهران با ارسال پیامی به محمدباقر قالیباف، انتخاب او به‌عنوان رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
علی مطهری، نماینده سابق مجلس در نشستی که حزب اعتماد ملی برگزار کرده بود با تاکید بر اینکه من تا حد زیادی به مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات حق می‌دهم، گفت: وقتی می‌بینند مجلس چندان کاره‌ای نیست طبیعی است که شرکت نکنند.
رئیس مجلس در نخستین نطق خود خط‌مشی‌های قوه مقننه را در سیاست خارجی، اقتصاد و فرهنگ مشخص کرد

مانیفست مجلس 11

دنبال مچ گیری نیستیم - مذاکره با آمریکا پرضرر است - نماینده همه مردم هستیم
مجلس
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم درنخستین نطق پیش از دستورش به تشریح بایدها و شایدهای پیش روی نمایندگان پرداخت و از آنچه مجلس جدید به‌دنبال آن است سخن راند.
PDF ایران
کوتاه ایران
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در یک گفت‌وگوی تصویری با ایرنا با انتقاد از بی‌توجهی‌هایی که بعضا به ارتش می‌شود به فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا اشاره کرده و گفته که با کارگردان این فیلم جلسه‌ای داشته و به او گفته است «آن شهید فلاحی که شما نشان دادی شهید فلاحی ما نبود».