2
سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
شماره 7940
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اقدام در محدوده اختیارات

وزارت کشور در پاسخ به انتقادات علی مطهری، نماینده مردم تهران درباره تقصیر و قصورهای عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حوادث آبان‌ماه۹۸ کشور اعلام‌کرده که همه اتفاقات این حوادث در محدوده اختیارات وزیر کشور رخ نداده است.
ویژه
پیشنهاد ایران به آمریکا برای تبادل زندانیان ۲کشور ساده‌‌تر از هر زمان ممکن به دولت ایالات متحده اعلام شده است.
حسن روحانی روز دوشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با تبریک به مصطفی الکاظمی به‌دلیل انتخاب به‌عنوان نخست‌وزیر جدید عراق، اظهار داشت: از اینکه فردی مسلط به تحولات سال‌های اخیر این کشور، امروز مسئولیت امور را برعهده گرفته، بسیار خوشحالیم.
دولت دوازدهم استیضاح‌ها و استعفاهای زیادی تا آخرین سال فعالیت خود داشت، ولی بدون شک نخستین حکم برکناری حسن روحانی رئیس‌جمهور برای رضا رحمانی وزیر صمت دولت تدبیر و امید صادر شد.

دریادلان آسمانی

به‌خاطر حادثه‌ای که دیروز در محدوده آب‌های جاسک بین 2ناو رخ داد، 19 نفر به شهادت رسیدند
آبی که باشی از دل آب‌های بیکران تا پهنه آبی آسمان راهی نیست، آبی که باشی آسمان مال توست، فقط داغی است که می‌ماند، داغی است که با هر آتشی دوباره جان می‌گیرد و دوباره می‌سوزاند.
PDF ایران
کوتاه ایران
علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری دیروز از 5سناریوی پیش‌روی دولت برای مدیریت کرونا سخن گفت و تصریح کرد: اگر انتخاب ما، سناریوی اولعدم‌مداخله بود، براساس گزارشی که در ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد، با 110هزار فوتی روبه‌رو می‌شدیم، برخی از کشورها هم که آن را دنبال کردند، منصرف شدند.
محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پس از پیگیری مستمر مطالبه‌ مردم متدین کشورمان و گفت‌وگوهای متعدد با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت بحث دعا و مراسم‌های شب‌های قدر، تصمیم گرفته شد تا از سه‌شنبه تمامی مساجد کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حمایت سازمان تبلیغات اسلامی بازگشایی شوند.