2
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399
شماره 7930
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رای مردم تفرش باطل شد

منتخب تفرش روی صندلی های سبز بهارستان نمی نشیند، این پیش بینی عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان از سرنوشت سینا کمالخانی است.
ویژه
رئیس‌جمهور ایران و نخست‌وزیر پاکستان در یک گفت‌وگوی تلفنی خواستار توسعه و تعمیق روابط و مناسبات 2کشور شده و بر ضرورت اشتراک و انتقال تجربیات، دانش و تکنولوژی یکدیگر برای مقابله و مهار ویروس کرونا تأکید کردند.
دولت آمریکا پس از یک هفته فضاسازی رسانه‌ای طرحی را برای جلوگیری از لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران آماده کرده است.
همزمان با برگزاری سی‌وسومین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
رئیس قوه قضاییه در دیدار با جمعی از اصحاب تولید و فعالان کارگری با تأکید بر اینکه مسئله معیشت و حقوق کارگران باید بسیار محترم شمرده شود، به سازمان بازرسی کل کشور ماموریت داد نهایتا ظرف ۱۰‌روز با همفکری کارگران و شورای‌عالی کار گزارش جامعی از نظام مسائل و مشکلات حوزه کارگری تهیه کند تا برای حل آنها چاره‌اندیشی شود.
رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت از وضعیت نامعلوم پایان کرونا سخن گفت

امید و احتیاط،لازمه مقابله با کرونا

منطقه‌بندی سفید، زرد و قرمز به‌معنای کنارگذاشتن دستورالعمل‌های بهداشتی نیست
دولت
رئیس‌جمهور در جلسه چهارشنبه هیأت دولت شائبات مطرح‌شده درباره منطقه‌بندی کشور براساس میزان شیوع کرونا را به‌معنای عادی‌شدن امور ندانست و از مردم خواست تا مدت نامعلومی ویروس کرونا را در کنار خود ببینند و احتیاط و امید هم داشته باشند.
PDF ایران
کوتاه ایران
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب برای مسکونی شدن جزایر خلیج‌فارس، تأکید کرد: بنا داریم جزایر خلیج‌فارس را با ایجاد زیرساخت‌های مسکونی، برای سکونت مردم آماده کنیم و این فرمان فرمانده معظم کل قواست که مردم در جزایر زندگی کنند.