2
یکشنبه 27 بهمن 1398
شماره 7882
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
در خجسته‌ سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها فضای حسینیه امام خمینی ره معطر به یاد و نام دخت گرامی پیامبر اعظمص شد و مداحان و شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام به قرائت اشعاری در وصف آن بانوی بزرگ اسلام پرداختند.
رئیس‌جمهور در جمع زنان مدیر و فرهیخته:

زن‌ها می‌توانند سرنوشت انتخابات را تغییر دهند

جامعه را نمی‌توان بدون حضور فعال زن‌ها اداره کرد
رئیس‌جمهور روز شنبه در نشست زنان مدیر و فرهیخته به مناسبت روز زن تلویحا به موانع حضور زنان در پست‌های مدیریتی کلان کشور اشاره داشت.
یک اسب را دوبار نمی‌خریم

یک اسب را دوبار نمی‌خریم

وزیر امور خارجه دیروز در مونیخ روز پرکاری داشت؛ از دیدار با مقامات و همتایان تا مصاحبه با رسانه‌های بین‌المللی، اما اصلی‌ترین برنامه محمدجواد ظریف، یک گفت‌وگو در کنفرانس امنیتی مونیخ بود که عربستان سعودی در کانون آن قرار داشت.
روی خط انتخابات
جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به‌احتمال برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک در برخی استان‌ها اظهار کرد: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک تلاش‌های بسیاری انجام داده است، اما تا امروز درباره این موضوع با شورای نگهبان به توافق نرسیده‌ایم.
PDF ایران
کوتاه ایران
محسن رهامی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در یک نشست با عنوان «جایگاه مردم و انتخابات در اندیشه امام خمینیره» گفت:  نمی شود نمونه این را پیدا کرد که کسی که رهبری یک انقلاب را دارد در فاصله کمتر از یک سال چندین انتخابات عمومی داشته باشد.