2
شنبه 26 بهمن 1398
شماره 7881
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رونمایی از وصیتنامه حاج‌قاسم

مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی و یارانش برگزار شد
مراسم گرامیداشت اربعین شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و یارانش با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در مصلای امام خمینیره تهران برگزار شد.
ویژه
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به تصویب قطعنامه محدود کردن اختیارات جنگی رئیس‌جمهور این کشور در برابر ایران آن را در راستای حفاظت از امنیت مردم آمریکا تلقی کرد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به حمله اخیر سایبری به کشور گفت: این حمله برای امکان‌سنجی حمله بزرگ‌تری انجام شد و ما تحلیل می‌کنیم منشأ این حمله که از نوع دیداس بود آمریکا باشد که البته جلوی این حمله گرفته شد.
قضایی
صبح روز گذشته و در آستانه سالروز ولادت حضرت زهراس و روز زن، سیدابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضا از ندامتگاه شهرری زنان بازدید کرد.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه المسیره گفت: اقرار نکردن آمریکا به کشته شدن نیروهایش در عین‌الاسد نشان‌دهنده ذلت آنها ست؛ آنها در ابتدا یک چیز گفتند و پس از آن نیز چیز دیگری اعلام کردند و اخیرا اعتراف کردند که ۱۰۹نظامی آنها دچار ضربه مغزی خفیف شده‌اند.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در سازمان ملل متحد شد.

ترودو در اقامتگاه ظریف

نخست وزیر کانادا در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد
دیپلماسی
هتل تاریخی بایریشه هوف مونیخ این روزها شاهد برگزاری قدیمی‌ترین اجلاس امنیتی جهان است.
PDF ایران
کوتاه ایران
سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با اشاره به اینکه ۱۰ دوره مجلس را پشت سر گذاشته‌ایم اما هیچ کدام به اندازه مجلس یازدهم خطیرتر و مؤثرتر نیست، گفت: دشمن به نقطه‌ای رسیده که با ناوگان و تهاجم نظامی نمی‌تواند ما را از میان ببرد و به هر وسیله‌ای دست می‌زند و تنها جایی که می‌تواند با نفوذ از درون نظام ما را ساقط کند.