2
پنج شنبه 24 بهمن 1398
شماره 7880
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنتی: از آرای مردم صیانت می‌کنیم

روی خط انتخابات
آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان صبح روز گذشته در جلسه این شورا با اشاره به اتمام مراحل بررسی صلاحیت داوطلبان گفت: برخلاف برخی اظهارات نادرست، انتخابات آتی کاملا رقابتی است و نمایندگان همه جناح‌ها در انتخابات حضور دارند و بنا بر گزارش‌های رسیده، رقابت مناسبی میان داوطلبان درحال شکل‌گیری است که فردا و همزمان با آغاز زمان قانونی تبلیغات این مسئله آشکار خواهد شد.
ویژه
دولت دوازدهم برای نخستین‌بار در انقلاب، اصل59قانون اساسی مبنی بر همه‌پرسی را به جریان انداخته است.
همزمان با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار محمد عزلتی‌مقدم، عضو پیشین دفتر سیاسی سپاه در گفت‌وگو با جماران، خاطراتی ناگفته را از شخصیت فردی و مواضع آن شهید بزرگوار بیان کرد.
مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و تعدادی از مسئولین سفارت ایران در وین برگزار شد.
عکس خبر
سفرا و هیأت‌های دیپلماتیک با حضور در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند. عکس ایرنا
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در وین، هم به آژانس هم به اعضای برجام درباره عواقب اقدامات آنها هشدار داد و همزمان اعلام شد رافائل گروسی، مدیرکل جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است به ایران سفر کند.
عباسعلی کدخدایی، قائم‌مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان طی اظهاراتی در برنامه تلویزیونی درباره نحوه بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس گفت: بارها بنده پیشنهاد داده‌ام که چرا قانون اصلاح نمی‌شود، باید قانون براساس شرایط روز اصلاح شود.

تبلیغات؛آزاد

7100 نامزد انتخابات برای 290کرسی مجلس رقابت می‌کنند
سرانجام موعد تبلیغات انتخاباتی رسید؛ از امروز احزاب و ائتلاف‌های سیاسی که مشتاق تصاحب کرسی‌های بهارستان هستند یک هفته فرصت دارند تا نظر رأی‌دهندگان را جلب کنند.
موشک‌ با کلاهک هسته‌ای‌ در ایران وجود ندارد

موشک‌ با کلاهک هسته‌ای‌ در ایران وجود ندارد

وزیر دفاع درباره ارسال ماهواره ظفر گفت: موضوع پرتاب ماهواره و ماهواره‌بر در دنیا روشن است و ارتباطی به بحث ‌موشکی‌ ندارد. آن چیزی که منع شده است،
سخنگوی دولت: تا 1400 در کنار مردم هستیم
سخنگوی دولت: تا 1400 در کنار مردم هستیم
سخنگوی دولت در حاشیه جلسه دیروز هیأت‌دولت درباره شایعه استعفای رئیس‌جمهور گفت: قبلا نوشته‌ام که تا ۱۲مرداد۱۴۰۰ دولت در کنار مردم بوده و نگاه رو به جلو هم دارد.

قصه دردناک اصولگراها

روی خط انتخابات
مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا درباره وضعیت فعلی انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایی، گفت: «برای نیروهای انقلابی و ارزشی این پرسش مهم مطرح است که چرا نیروهایی که ادعای ولایتمداری دارند،
PDF ایران
کوتاه ایران
مسئول ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه مجلس آینده، یکدست نخواهد شد، در عین حال گفت که اکثریت غالب مجلس یازدهم از اصولگرایان خواهند بود. علی جنتی درباره انتخابات مجلس یازدهم، گفت: در تهران ظاهرا تعدادی از اصلاح‌طلبان تأیید صلاحیت شدند و ممکن است به ائتلاف برسند.