2
دو شنبه 16 دی 1398
شماره 7850
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گام نهایی ایران در برجام برداشته شد

همه‌‌چیز به همه‌‌چیز ربط دارد. این تعبیری است که سخنگوی وزارت خارجه درباره ارتباط بین تصمیم برجامی ایران با ترور سردار سلیمانی به‌کار برده، ایران مسیر خود برای ادامه برنامه‌های هسته‌ای را مشخص کرده است.
ویژه
حضرت آیت‌الله سیستانی در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی شهادت سردار عالیقدر حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.
وحشت از انتقام ترور سردار سلیمانی رئیس‌جمهور آمریکا را دستپاچه کرده است. ترامپ در یک توییت بحث‌برانگیز تهدید کرد درصورت اقدام تلافی‌جویانه ایران، اماکنی ازجمله آثار فرهنگی ایران را هدف قرار می‌دهد؛ ادعایی که باعث شد وزارت خارجه ایران، ترامپ را با چنگیز خان مغول قیاس کند.
سرلشکر پاسدار محمدباقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی نامه‌ای به سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خواستار ادامه راه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی شد.
دختر فرمانده شهید نیروی قدس سپاه ایران در گفت‌وگو با شبکه‌ای لبنانی دبیرکل حزب‌الله را «عموی عزیز» خواند و گفت می‌داند وی انتقام خون پدرش را می‌گیرد.

ایران سلامت می کند

رهبر معظم انقلاب بر پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی نماز می خوانند
پیکر فرمانده شهید سپاه قدس در سومین روز عزای عمومی کشور امروز روی دست مردم تهران تشییع می‌شود.
PDF ایران
کوتاه ایران
روح‌الله حسینیان، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در خاطره‌ای از سردار سلیمانی گفته است: بنده از سال ۱۳۶۴ از نزدیک با حاج‌قاسم آشنا شدم. در آن هنگام ایشان فرمانده لشکر ثارالله بودند که قسمتی از نیروهای لشکر، از مردم استان سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شد.