2
پنج شنبه 12 دی 1398
شماره 7847
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روی خط انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان به ادعاهای وزیر خارجه آمریکا درباره بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات مجلس ایران پاسخ داد.
ویژه
باز هم وقت تصمیم‌گیری درباره موضوعی شد و ورای منافع و مصالح مردم و کشور پیامک‌سازان در جهت تطمیع منافع سیاسی خودشان می‌داندار شدند؛ سیبل این بار رد لایحه CFT بود و موج‌سواران، اعضای مجمع تشخیص مصلحت‌نظام را نشانه گرفته بودند.
ترامپ سال جدید میلادی را با تهدید ایران آغاز کرد. دیروز در واکنش به لفاظی‌های ترامپ، کاردار سوئیس در تهران به‌عنوان حافظ منافع آمریکا به وزارت خارجه ایران احضار شد.
رئیس‌جمهور صبح چهارشنبه برای افتتاح و آغاز برخی پروژه‌های مهم عمرانی و اقتصادی به اردبیل سفر کرد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار پرستاران سراسر کشور:

کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم اما مقابل تهدیدگران می‌ایستیم

حمله آمریکا به حشدالشعبی، گرفتن انتقام داعش بود - مردم مطالباتی دارند که در اغلب موارد هم حق با مردم است - هر‌کس منافع ایران را تهدید کند، بدون ملاحظه به او ضربه وارد می‌کنیم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار هزاران نفر از پرستاران سراسر کشور، شغل پرستاری را ترکیبی از مجموعه ارزش‌های اخلاقی و فضایل انسانی خواندند و با اشاره به سربلندی و بصیرت ملت ایران در آزمون‌های بزرگ به‌ویژه حماسه نهم دی سال‌۸۸ و حوادث آبان‌ماه امسال و جدا‌کردن صف خود از فتنه‌گران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی، موج تنفر از آمریکا در منطقه به‌ویژه در عراق را واکنش طبیعی مردم نسبت به جنایت‌های آمریکا برشمردند و با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهورآمریکا در مقصر دانستن ایران به‌عنوان عامل اصلی قضایای روز سه‌شنبه عراق و تهدید ملت ایران، تأکید کردند: اینگونه سخنان، بی‌ربط و غیرمنطقی است.
مراسم معارفه علی باقری‌کنی با حضور غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور و غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه برگزار شد.