2
چهار شنبه 11 دی 1398
شماره 7846
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روی خط انتخابات

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر لزوم تبدیل رابطه‌گرایی به ضابطه‌گرایی به‌عنوان اساس شایسته سالاری، گفت: اگر شورای ائتلاف به نامزدهایی رسید که انصافاً از نامزدهای موتلفه قابل‌تر بودند ما خودمان کنار می‌رویم چون باید جواب خدا را داد.
ویژه
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای تلاش برلین برای ایفای نقش مؤثر در مسیر صلح و ثبات را مورد تردید قرار داد و گفت: این کشور چشم خود را بر مداخلات غیرقانونی آمریکا در منطقه بسته است‌.
روز یکشنبه ایران گام پنجم برجام را برمی‌دارد.
احمد توکلی، رئیس هیأت‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه نوشت: مسئولان سابق بانک مرکزی که اسامی برخی از آنها در 2 اعلام جرم دیده‌بان آمده، از مصادیق بارز مجرمانی‌اند که مستحق شدیدترین مجازات‌ها هستند.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه هدایتگر ما هستند، گفت: تبیین نسخه‌های هدایتی مقام معظم رهبری از اقدامات مؤثری است که امروزه انجام می‌شود.
رئیس‌جمهور در نشست‌های اخیر خود برخلاف رویه گذشته آثار تحریم را برای مردم شرح می‌دهد

واقعیت‌های تحریم

تحریم 200میلیارد دلار درآمد کشور را کاهش داد
رئیس‌جمهور و مجموعه دولت که پس از ماجرای گرانی بنزین و اعتراض‌های خیابانی متهم به فرار از گفت‌وگو با مردم شدند، در رویکرد جدید خود واقعیت‌های تحریم آمریکا را برای مردم شرح می‌دهند.
PDF ایران
کوتاه ایران
دبیرکل جبهه پایداری در مراسم 9 دی گفت:‌ ما را دعوت کرده بودند امیرکلا که درباره شهدا صحبت کنیم.