2
یکشنبه 8 دی 1398
شماره 7843
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نیازمند حال خوبیم

سخنگوی دولت با بیان اینکه هیچ دوره‌ای مثل امروز ایران نیازمند حال خوب نبوده است، گفت: باید برای هم بغض کنیم و هم شادی بسازیم در پس آن. این موضوع ضرورت امروز جامعه در پس ایرانی است که دارد تحریم‌های ظالمانه را می‌گذراند.
ویژه
احمد مازنی، نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس در گفت‌وگویی پیرامون حوادث آبان‌ماه و نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی و مدیریت کشور، به جماران گفت: «مردم برای شکستن بن‌بست‌ها راهی جز انتخابات ندارند. اگر احساس کردند تفکری در کشور حرمت آنها را نگه نداشته، با انتخابات و رفتار مدنی این تفکر را منزوی کنند.
یک مقام ارتش درباره تحرکات جاسوسی در رزمایش سه‌جانبه  هشدار داده است.
گفت‌وگو با افرادی که پیامک‌هایی درباره رد بودجه به تلفن‌همراه نمایندگان ارسال کرده‌اند

پیامک سازان

«چه کسانی و چگونه متن پیامک‌های سازماندهی‌شده برای نمایندگان را می‌نویسند؟» سؤالی است که هر زمانی که موجی از پیامک‌ها تصمیم مجلس را نشانه می‌گیرد مطرح می‌شود؛ اینکه این افراد چه کسانی هستند و چگونه سازماندهی می‌شوند، موضوعی بود که در 2 روز گذشته با داغ شدن سیل پیامک‌ها این بار در نقد لایحه بودجه99 به نمایندگان مجددا مطرح شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری بزرگداشت مراسم ۹ دی اعلام کرد: مراسم ویژه تهران، دوشنبه نهم دی‌ماه ساعت 14در میدان امام حسینع برگزار خواهد شد.