2
سه شنبه 19 آذر 1398
شماره 7827
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن، گفت که توکیو در حال مذاکره درباره سفر احتمالی حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان به ژاپن در‌ماه جاری است و این تلاشی برای حل کردن بن‌بست هسته‌ای ایران با آمریکاست.
دولت
رئیس‌جمهور در ج0مع دانشجویان با تأکید بر اینکه برجام نه مقدس است ونه لعنتی گفته است: دشمن به دنبال این است که به مردم ما فشار وارد کند، مردم ایستادگی و مقاومت می‌کنند اما معنایش این نیست که اگر راهی داریم که نقشه و توطئه دشمن را بشکنیم، آن راه را نرویم.
سلحشوری در نطق خود که احتمالا آخرین فرصت سخنرانی‌اش در صحن مجلس بود به موضوع اعتراضات اخیر پرداخت و گفت «مردم را رها کرده‌ایم.»

جنجال یک نطق

نطق 5دقیقه‌ای پروانه سلحشوری نظم صحن بهارستان را به هم ریخت و منتقدانش او را به نمایندگی صهیونیست، کار تبلیغاتی و تنش‌سازی‌ متهم کردند.
ظریف: آماده تبادل فراگیر زندانیان هستیم

ظریف: آماده تبادل فراگیر زندانیان هستیم

ایران و آمریکا گویا مسیر رسیدن به راه‌حل را یافته‌اند.
پاسخ پشیمان‌کننده
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به تهدیدات نظامی صهیونیست‌ها گفت: تهدیدات رژیم اشغالگر قدس را نشانه ضعف و ناتوانی این رژیم و با هدف سرپوش گذاشتن بر بحران‌ها و مشکلات داخلی سردمداران آن می‌دانیم؛ سیدعباس موسوی تأکید کرد: ایران در دفاع از کیان و امنیت ملی خود لحظه‌ای درنگ و مماشات نخواهد کرد و در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد داد.
PDF ایران
کوتاه ایران
امیر محبیان، تحلیلگر جریان اصولگرا در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفته است: تلاش‌هایی دارد صورت می‌گیرد که به نوعی از همگرایی و سرلیست واحد برسند که البته ضمن امیدواری برای رسیدن به این هدف نسبت به امکان آن شدیدا مشکوک هستم.