2
دو شنبه 11 آذر 1398
شماره 7820
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رایزنی گروه‌های سیاسی با شورای نگهبان

مدیران و سردبیران بیش از ۲۰‌رسانه مطرح کشور و از جناح‌های مختلف سیاسی، صبح روز شنبه، ۹ آذر ۹۸ مهمان عباسعلی کدخدایی، قائم‌مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان بودند.
ویژه
وزیر خارجه عمان امروز در تهران با همتای ایرانی‌اش دیدار می‌کند. گفته می‌شود یوسف بن علوی حامل پیام کتبی سلطان قابوس، پادشاه عمان خطاب به رئیس‌جمهور ایران است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته پیش از آغاز جلسه درس خارج فقه، با شرح روایتی درباره توصیه پیامبر اعظمص خطاب به جناب ابوذر، ضمن انتقاد به ثبت‌نام بی‌محابای برخی افراد در انتخابات مجلس، تأکید کردند: هر مسئولیتی، هر سِمَتی، هر توانایی‌ای، در کنارش یک مسئولیتی دارد، یک تعهّدی وجود دارد.
نشست خبری علی‌لاریجانی دیروز برگزار شد

دفاعیات رئیس

شورای هماهنگی سران قوا جایگزین مجلس نیست
مجلس
علی لاریجانی پس از 12سال ریاست بر مجلس شورای اسلامی – ادوار هشتم، نهم و دهم- دیروز آخرین نشست خبری‌اش را با رسانه‌ها برگزار کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران درباره احوال سیاسی این روزهای حسن روحانی به «نامه‌نیوز» گفت: «من به‌عنوان کسی که آرای بسیاری برای آقای روحانی جذب کردم و نزدیک به 3ماه به این استان و آن استان رفتم تا مردم را تشویق به رأی‌دادن به او کنم، اکنون اذعان می‌کنم که به این رویه‌های او انتقاد دارم و شرمنده هستم.