2
شنبه 9 آذر 1398
شماره 7818
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در نقد دولت

مطالبه عمومی و انتظار این بود که مسئولان دولت، رئیس‌جمهور و وزرا پس از اعلام تصمیم سهمیه‌بندی بنزین و اعتراضات گسترده به این تصمیم،  به‌صورت مستقیم با مردم سخن بگویند.
ویژه
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان طی سخنانی با اشاره به هجمه‌های صورت گرفته علیه شورای نگهبان گفت: اخیرا یکی از مقامات اجرایی گفته بود که شورای نگهبان از عدم‌احراز صلاحیت کوتاه بیاید، به او گفتم که این را قانون گفته است پس چگونه برخلاف قانون حرف می‌زنید.
عباس سلیمی‌نمین، رئیس مرکز مطالعات تدوین تاریخ معاصر که مناظرات مکتوبی را با محسن امین‌زاده، معاون وزارت امور خارجه ایران در دوران اصلاحات آغاز کرده است.
کنسرت «سروها ایستاده می‌میرند» شامگاه پنجشنبه به آهنگسازی و رهبری ارکستر حامد صقیری و همراهی ارکستر بزرگ سازهای ایرانی «شاهو» در تالار وحدت برگزار شد.
محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به مصرف نامتعارف بنزین در کشور و ضرورت مدیریت مصرف سوخت گفت: در این خصوص مصوبه در برنامه ششم توسعه وجود داشته که قیمت سوخت به‌تدریج و با گام‌های متوازن واقعی شود.
سیدحسین موسویان عضو اسبق تیم هسته‌ای ایران درباره تأثیر بمب اتم برای ایران در پای میز مذاکره آمدن آمریکا گفت: سیاست رسمی ایران مخالفت با این ایده است.

تکرار ژنو2

فرانسوی‌ها با تهدید به بازگرداندن تحریم، قصد به‌هم‌زدن توافق هسته‌ای را دارند؛ کاری که سال92 انجام دادند و جلوی توافق را گرفتند
گام‌های ایران در کاهش تعهدات برجامی، نه‌تنها باعث نشد که اروپایی‌ها برای انجام تعهدات خود دست بجنبانند، بلکه حالا اروپایی‌ها نه‌تنها در حال فاصله‌گرفتن از اصل برجام هستند، بلکه نقشه قتل برجام را در سر می‌پرورانند.
PDF ایران
کوتاه ایران
سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نمازجمعه مشهد با اشاره به طرح سهمیه‌بندی بنزین و حوادث پس از آن گفت: غافلگیر کردن مردم با این شهامت، گناه نابخشودنی است که هم خلاف انسانیت و هم خلاف اسلامیت است.
مصطفی کواکبیان، نماینده تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح اظهارات اخیرش در مورد وجود پرونده 947میلیون دلاری صدا‌و‌سیما که گم شده و معلوم نیست با آن چه کرده‌اند، گفت: آنچه در مشهد از پرونده 947میلیون دلاری صدا‌و‌سیما گفتم، حرف جدیدی نیست.