2
شنبه 2 آذر 1398
شماره 7812
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راز حمایت رهبر انقلاب از مصوبه سران

نشریه خط حزب‌الله نوشته است: آشوب‌های اخیر اگر‌چه تمام‌شده، اما این به‌معنای پایان فتنه نیست
نشریه خط حزب‌الله وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تحلیلی درباره راز حمایت رهبر معظم انقلاب از مصوبه سران قوا درباره بنزین، نوشته است: این موضع رهبر انقلاب موجب واکنش‌های مختلفی شد.
ویژه
سیداحمد خاتمی، سخنگوی خبرگان رهبری روز پنجشنبه در حاشیه جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در قم با اشاره به نقش مخرب شبکه‌ها و فضای مجازی خارجی که در حوادث اخیر جنایتکارانه عمل کردند و به‌ صراحت تخریب و اغتشاش را آموزش می‌دادند، گفت: «اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان در مصوبه‌ای تأکید کردند مسئولان اجازه فعالیت این شبکه‌ها را از این پس ندهند.»
عکس خبر
مردم ولایت مدار کشورمان در محکومیت اغتشاشات اخیر در استان های مختلف راهپیمایی کردند.
سخنگوی وزارت امورخارجه اظهار داشت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در 2دوره اخیر سیاست خارجی فعال و متوازن بوده است.
تلویزیون دولتی ژاپن از گفت‌وگوی تلفنی «توشی میتسو موتگی» وزیر امور خارجه ژاپن با «محمد‌جواد ظریف» همتای ایرانی خود خبر داد.
نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران برگزار شد

سؤال دربرابر سؤال

هیأتی از آژانس به تهران می‌آید
هسته‌ای
ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که پیش از این پرونده قطوری از ابهامات و سؤالات کهنه و قدیمی را بسته بودند دوباره علیه هم اقامه دعوا کرده‌اند؛ ایران خواستار توضیح آژانس درباره تخلف یکی از بازرسان شده و آژانس خواستار توضیح ایران درباره یک محل اعلام نشده است.
از اخم کسی تأثیر نمی‌پذیریم

از اخم کسی تأثیر نمی‌پذیریم

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در گردهمایی سراسری خیزش هسته‌های مسئله‌محور جوانان، با تأکید بر نقش دستگاه‌های مختلف در امر مبارزه با فساد و اجرای عدالت، گفت: در سال80، در پیام جامع مبارزه با فساد اقتصادی، مقام معظم رهبری تکلیف قوا را تعیین کردند؛ قوه مقننه باید منافذ فسادزا را مسدود کند، قوه مجریه بسترهای فسادزا را اصلاح کند و دستگاه قضایی با مفسدین اقتصادی برخورد کند.
شکایت ایران از سه شبکه‌ تلویزیونی در انگلیس
شکایت ایران از سه شبکه‌ تلویزیونی در انگلیس
حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در لندن در صفحه توییترش نوشت: سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیسآفکام، از شبکه‌های معاند فارسی‌زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال و من‌وتو، به‌علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجرای قانون نسبت به آنها شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
پیرو انتشار خبری مبنی بر مشاجره لفظی در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه این شورا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خبر مذکور فاقد اعتبار بوده و تأکید کرد که جایگاه اطلاع‌رسانی و سخنگویی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برعهده دبیر محترم این شورا‌ست.