2
یکشنبه 19 آبان 1398
شماره 7801
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

به‌جای حرف‌های یک‌طرفه، کمی هم گوش دهیم

این روزها از میان چهره‌های تئوریسین، چپ، راست و سابقون اصلاح‌طلب نقدهای زیادی به عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس، شورای شهر و مدیریت فضای سیاسی وارد می‌شود که صد البته‌ بسیاری از این نقدها وارد است اما درباره تأثیرگذاری و اثربخشی آنها تردید جدی دارم.
ویژه
فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت مالی خود، گفت: سقف دریافتی نیروهای مسلح زیر ۱۰میلیون تومان است؛ یعنی حقوق افراد بالای ۱۰میلیون تومان نباید باشد.
پس از بحث‌های مختلف درباره آینده سیاسی علی لاریجانی، خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه او در جمع برخی ‌فعالان سیاسی نزدیک به‌خود در شهر قم اعلام کرده که دیگر کاندیدای انتخابات مجلس نمی‌شود.
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نشست وزیران خارجه اکو در ترکیه تأکید کرد که همکاری منطقه‌ای همواره یک اولویت است.

پیام ایران از اعماق فردو

سخنگوی سازمان انرژی اتمی احتمال خرابکاری در تورقوزآباد را رد نکرد
هسته‌ای
2روز پس از اعلام گام چهارم ایران توسط رئیس‌جمهوری، جمعی از خبرنگاران عازم فردو شدند تا آغاز غنی‌سازی‌ اورانیوم را در این سایت مشاهده کنند.
با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدباقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، از خودروی تانک‌بر «کیان ۷۰۰» رونمایی شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
مسعود پزشکیان درباره‌ آنچه به‌عنوان پیشنهاد ایجاد «قائم‌مقام اجرایی رهبری» در جلسه‌ هیأت رئیسه‌ مجلس از او نقل شده بود، گفت: من از چنین واژه‌ای استفاده نکردم.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت: بازرسان آژانس باید آنطور که انتظار می‌رود عمل کنند تا رفتارشان هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای ایجاد نکند.