2
چهار شنبه 1 آبان 1398
شماره 7791
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

34 رفوزه‌ امید

اتحاد ملت به 107عضو فراکسیون امید برای انتخابات بعدی نمره داد
دقیقا 120روز به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و اصلاح‌طلبان هرچند هنوز در تعیین استرات‍ژی‌شان میان تصاحب اکثریت مجلس یا رسیدن به اقلیت مؤثر و کارآمد برای حضور در این ماراتن سیاسی سرگردانند، اما نخستین گام‌هایشان را برای محک زدن نامزدهایشان برداشته‌اند.
ویژه
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه روز گذشته ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور یکی از موضوعات این جلسه را تصمیم گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF درباره ایران عنوان کرد و گفت: نوع پرداختن به این خبر در رسانه‌ها و بیان آن، احیانا به‌گونه‌ای بود که می‌تواند ایجاد نگرانی ‌و تداعی شرایط بی‌ثبات کند.
جایی جون، فرستاده ویژه چین در امور خاورمیانه که به‌منظور رایزنی در مورد تحولات منطقه به ایران سفر کرده است، با محمد‌جواد ظریف، وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.
گلایه‌های معاون اول رئیس‌جمهوری از رسانه‌هایی که برای دولت بحران‌سازی‌ می‌کردند

می‌خواستند دولت را ناکارآمد نشان دهند

دولت
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در جلسه هم‌اندیشی با علما و روحانیون که در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد از رسانه‌هایی که در 2سال گذشته برای دولت بحران‌سازی‌ کرده‌اند، گلایه و انتقاد کرد و گفت: نمی‌توان انتظار داشت در شرایطی که هجمه‌های گسترده علیه دولت وجود دارد، دولت بتواند مسائل اقتصادی کشور را حل‌و‌فصل کند.

پایان آمدنیوز، تداوم دروغ

نزدیک به 2هفته پس از دستگیری سرشبکه ضدانقلاب آمدنیوز، گمانه‌زنی‌ها درباره عواقب این بازداشت و مرتبطان این پرونده شدیدتر شده و برخلاف تصور، برخی جریانات سیاسی آشکارا از آن برای اتهام‌افکنی علیه جریان رقیب استفاده می‌کنند.
اردوغان: ایران من را ناراحت کرد!
رئیس‌جمهور ترکیه درباره موضع‌گیری برخی مقامات ایران درباره عملیات ترکیه در شمال سوریه، گفت: ایران 20،15سال درگیر پرونده هسته‌ای بوده و در این ایام همه دنیا موضع اردوغان را می‌دانند، اما متأسفانه در روزهای اخیر صداهایی از ایران می‌شنویم که متفاوت است.
PDF ایران
کوتاه ایران
غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگویی ویدئویی با اعتمادآنلاین، با تأکید بر ریزش سبد رأی اصلاح‌طلبان گفت: کسانی که به امید کارآمدی در انتخابات شرکت کرده و به اصلاح‌طلبان رأی داده بودند، طبعاً دلزده خواهند شد.