2
شنبه 20 مهر 1398
شماره 7782
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

FATF به مهرماه هم نمی‌رسد

ربیعی در پاسخ به همشهری: دولت همچنان اصرار به تصویب لوایح سی‌اف‌تی و پالرمو دارد
پنجمین مهلت گروه ویژه اقدام مالی به ایران برای تصویب قوانین لازم مقابله با تأمین مالی تروریسم و جرایم سازمان‌یافته فراملی عملا به پایان رسیده و فرصتی برای تأیید و ابلاغ این قوانین در کشور باقی نمانده است.
ویژه
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: مصرف ۱۰۰میلیون لیتر سوخت در روز، دود‌کردن سرمایه‌های مردم و یک فاجعه زیست‌محیطی است.
دولت
سید احمد خاتمی، خطیب نمازجمعه تهران و عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور گفته است درست است که در انتخابات مجلس اول شورای نگهبان نبود اما در زمان امام، هیأتی ایجاد شد و آنها نظارت استصوابی را انجام دادند.
در آستانه سفر نخست‌وزیر پاکستان به تهران که میانجی روابط ایران و عربستان شده و پس از طرح ظریف درباره گفت‌وگوهای منطقه‌ای، یک نفتکش ایرانی در دریای سرخ مورد اصابت 2موشک قرار گرفت

ماجراجویی در دریای سرخ

سومین حادثه برای نفتکش‌های ایران در 3ماه اخیر در دریای سرخ
دیپلماسی
شلیک به بدنه نفتکش ایرانی در دریای سرخ ماجراجویی جدیدی است که بی‌ارتباط با طرح ایران برای صلح هرمز و سفر نخست‌وزیر پاکستان به تهران نیست؛ اگر دعوت وزیرخارجه ایران از رهبران عربی کشورهای منطقه برای پیوستن به طرح صلح منطقه و میانجیگری عمران‌خان نخست‌وزیر پاکستان بین ایران و عربستان را 2ضلع همگون یک مثلث درنظر بگیریم، شلیک به بدنه نفتکش ایرانی در 60مایلی بندر جده، ضلع ناهمگون این مثلث باید باشد.
سردار سرلشکر پاسدار «محمدباقری» روز پنجشنبه با فرماندهان سپاه تهران بزرگ در محل ستاد فرماندهی سپاه حضرت رسولص در پادگان ولیعصرعج دیدار و گفت‌وگو کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره ادعای دیدار انتخاباتی جبهه پایداری با جامعه روحانیت مبارز، گفت: «من به یاد ندارم که چنین جلسه‌ای میان جبهه پایداری و جامعه روحانیت مبارز برگزار شده باشد.»