2
چهار شنبه 17 مهر 1398
شماره 7780
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هشدار ایران به ترکیه درباره لشکرکشی به سوریه

8سال پس از ناکامی رجب طیب‌اردوغان از محقق شدن وعده‌اش برای نماز خواندن در مسجد اموی حالا او سودای اشغال بخشی از خاک سوریه را دارد؛ اقدامی که البته اعتراض همه طرف‌ها اعم از ایران، روسیه، اروپا را به‌دنبال داشته است.
ویژه
مجمع روحانیون مبارز در دومین گامش برای نقش‌آفرینی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی میزبان هیأت‌رئیسه شورای‌عالی اصلاح‌طلبان شد.
حسن روحانی در دیدار وزیر، معاونین و مدیران ارشد وزارت اطلاعات گفت: مجموعه وزارت اطلاعات از مهم‌ترین دستاوردها و سرمایه‌های نظام اسلامی است و اینکه براساس قانون اساسی، تنها دستگاه اجرایی است که وزیر آن باید مجتهدی عادل باشد؛ یعنی متشرع بودن کارکنان و نیز شرعی و عادلانه عمل کردن وزارت اطلاعات نخستین و محوری‌ترین رکن فعالیت این دستگاه است.

جلوه درخشان استعداد ایرانی

رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان وفناوری‌های برتر بازدید کردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های برتر ایران ساخت در حسینیه امام خمینیره بازدید کردند.
نقش‌آفرینی پدر معنوی برای همگرایی

نقش‌آفرینی پدر معنوی برای همگرایی

مجمع روحانیون مبارز تشکیلاتی است که با اذن و رهنمود حضرت امام ره تشکیل شده است و بعد از ارتحال امام ره، مقام معظم رهبری نیز مجمع روحانیون مبارز و جامعه روحانیت مبارز را به‌عنوان 2جریان اصیل انقلابی و سیاسی درون جمهوری اسلامی ایران مورد حمایت قرار داده‌اند.
مواظب پاهایت باش و از ایروانی نترس!
پنجمین جلسه محاکمه گروه عظام به‌اتهام قاچاق سازمان‌یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی روز گذشته به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
رئیس سابق سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه از سال۹۶ چندین بار از سمت خود استعفا داده است، تأکید کرد که بر کنار نشده و خودش استعفا داده است.