2
یکشنبه 14 مهر 1398
شماره 7777
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لاریجانی حقوقدانان را جمع کرد

کمیته بررسی سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری با حضور حقوقدانانی مثل لعیا جنیدی، عباسعلی کدخدایی، حسین میرمحمد صادقی و چهره‌های پارلمانی مثل محمدرضا باهنر تشکیل شد
نخستین نشست بررسی سیاست‌های نظام قانونگذاری کشور دیروز به میزبانی علی لاریجانی، رئیس مجلس برگزار شد.
ویژه
رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور طی اظهاراتی با بیان اینکه آمادگی در لایه‌های دفاعی سبب شکل‌گیری قدرت بازدارندگی دفاعی کشور شده است گفت: واحد آتش به اختیار ما پهپاد آمریکایی را با شجاعت ساقط می‌‎کند و این کار معادلات سیاسی جهان را تغییر می‌دهد و به همگان می‌فهماند که اراده نظامی ایران دست برتر و غالب را دارد.
عباس ایروانی متهم به افساد فی الارض یکی از پرنفوذترین متهمان اقتصادی است که این روزها تصاویر او با آیت‌الله هاشمی، علوی وزیر اطلاعات، قالیباف، شهردار اسبق تهران، شریعتمداری وزیر کار و رفاه، نعمت‌زاده وزیر سابق صنعت، پروفسور سمیعی جراح مشهور مغز و اعصاب، ناطق نوری، واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در گوشه و کنار منتشر می‌شود.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با انتقاد از ابطال مصوبه دولت برای تعیین محل راهپیمایی‌ها به پانا گفت: این مصوبه در حالی محدودکننده حق تجمعات تلقی شده است که بارها به دلایلی نظیر مسائل ترافیکی و امنیتی اجازه برگزاری تجمع به مردم داده نشده است.
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با تاکید بر اینکه امروز امنیت بسیار خوبی در مرزها وجود دارد، گفت: هیچ تهدید نظامی خاصی مرزهای ما را تهدید نمی کند و اگر هم تهدیدی باشد، می تواند به صورت محدود باشد و این قابلیت و توانمندی هم وجود دارد که این تهدید در همان نطفه خفه شود حتی قبل از اینکه به مرزها برسد.

دیپلماسی تبادل

آزادی همزمان برخی زندانیان ایران و استرالیا از مذاکرات پشت پرده دو کشور برای تبادل زندانیان حکایت دارد
انتشار خبر آزادی همزمان برخی زندانیان ایران و استرالیا گمانه‌ها درباره مذاکرات پنهانی برای تبادل آنان را افزایش داده؛ هرچند مقامات رسمی در این‌باره اظهارنظری نکرده‌اند.
PDF ایران
کوتاه ایران
محسن رفیق‌دوست، رئیس سابق بنیاد مستضعفین گفته است بعد از دوران بازنشستگی از سپاه تمایل دارد با همراهی جمعی از دوستان و یاران قدیمی، مدل اقتصادی را در حوزه کشاورزی و دامپروری به اجرا دربیاورد.
محمود صادقی، عضو فراکسیون امید راه‌اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان را یادآور شد و گفت: قوه قضاییه مسئول پیگیری این موضوع شده تا در مرحله اول اطلاعات مربوط به اموال و دارایی مسئولان ثبت شود.