2
شنبه 13 مهر 1398
شماره 7776
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک تیر و 2نشان تفکیک و ترمیم وزارتخانه‌ها

دولتی‌ها با استقبال از طرح مجلس برای تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارتخانه‌های «تجارت و خدمات بازرگانی» و «صنایع و معادن» به خواسته اصلی خودشان از خردادماه سال96 تاکنون رسیده‌اند؛ با یک تیر 2نشان می‌زنند و کابینه را هم ترمیم می‌کنند.
ویژه
رئیس قوه قضاییه در نشست با فرماندهان نظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه دریا و محیطش را برای قاچاقچیان ناامن و به قول همکارانتان قرمز کنید، گفت: قاچاقچیان باید احساس کنند اینجا خطر از دست دادن همه منافعشان را دارند نه فقط خطر از دست دادن کالا و کشتی، بلکه خودشان هم محاکمه می‌شوند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات مداخله‌جویانه سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه درخصوص یکی از اتباع ایرانی واکنش نشان داد.
سازمان اطلاعات سپاه از خنثی شدن طرحی خبر داده که قرار بوده براساس آن فرمانده نیروی قدس سپاه در شهر کرمان هدف ترور قرار بگیرد، براساس اعلام این سازمان، ترور سردار سلیمانی قرار بوده در روز عاشورا انجام شود.

نه به ذبح قانون

اقدام جمعی از نمایندگان برای بدعت‌گذاری جدید در قانونگذاری در جهت منافع فردی با واکنش منفی دولت، مجلس و فعالان سیاسی مواجه شد
جمعی بدعت‌گذاری جدید می‌دانندش، جمعی تمامیت‌خواهی از سوی جریانی خاص و جمعی ترفندی برای رسیدن به مقصود.
بازداشت خبرنگار روس در ایران

بازداشت خبرنگار روس در ایران

روز گذشته خبر بازداشت یک خبرنگار روس در ایران منتشر شد.
15هزار نفر نامزد مجلس می‌شوند
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در میزگرد همایش «نقش احزاب در انتخابات مجلس» با بیان اینکه امروز زمینه‌های نارضایتی در کشور زیاد است، گفت: نتیجه این شده که ما در بوق نارصایتی و افزایش آن می‌دمیم.
PDF ایران
کوتاه ایران
رئیس مجلس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی الجزیره با تأکید بر اینکه هیچ ابتکاری در عرصه سیاست خارجی از آمریکایی‌ها ندیده‌ایم، از ایجاد نظام امنیتی جدید در منطقه استقبال و تصریح کرد: دستگاه حکومتی آمریکا باید متوجه باشد که رفتارشان باعث مسئله‌سازی در منطقه می‌شود.