2
سه شنبه 9 مهر 1398
شماره 7773
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نگاه چپ عواقب دارد

دیپلماسی
سخنگوی وزارت خارجه در رابطه با ادعای برخی مقامات اماراتی در مورد جزایر سه‌گانه ایران، اظهار کرد: این اظهارات گزافه‌گویی است و هر‌از‌گاهی این حرف‌های بی‌اساس تکرار می‌شود و پاسخ ایران این است که هرگونه نگاه چپی به جزایر سه‌گانه و تمامیت ارضی ایران عواقب بدی در پی خواهد داشت و همانطور که پیش از این گفته‌ایم، این اظهارات در مورد جزایر سه‌گانه اظهارات محکوم و بیهوده‌ای است.
ویژه
رئیس‌جمهور به دعوت رسمی نخست‌وزیر ارمنستان، به این کشور سفر کرد.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه ما امروز «هم قدرت تهاجم داریم و هم قدرت مقاومت»، گفت: ما امروز در هر اندازه، با هر شدت، دقت و در هر مساحتی می‌توانیم به دشمن هجوم ببریم و قدرت ما معتبر است؛ زمانی که کشتی متخلف انگلیسی تصرف می‌شود و هیمنه پوشالی آنان به‌زیر کشیده می‌شود قدرت ما اعتبار می‌یابد و مردم شاکله این قدرت هستند.
در پنجمین دهه انقلاب اسلامی، رئیس قوه قضاییه می‌گوید: «اجرای عدالت شدنی است».
براساس طرح پیشنهادی ایران 8 کشور امنیت خلیج فارس را به عهده می‌گیرند

چکش‌کاری طرح ایران برای امنیت خلیج‌فارس

جزئیات طرح ابتکار صلح هرمز قرار است به‌زودی به‌صورت مکتوب منتشر شود، این را سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه ایران گفته است، و به گفته او این طرح مجموعا 8 کشور را در برمی‌گیرد؛ 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج‌فارس به همراه ایران و عراق.
8کشور دیگر به اینستکس می‌پیوندند

8کشور دیگر به اینستکس می‌پیوندند

مشاور رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که 8کشور دیگر قصد دارند به سازوکار مالی اتحادیه اروپا برای دادوستد مالی با ایران بپیوندند.
3خواسته ایران از ستاد اربعین عراق
3خواسته ایران از ستاد اربعین عراق
نشست مشترک اربعین روز دوشنبه در شهر کربلا با حضور مسئولان مربوط 2کشور و ریاست وزیران کشور ایران و عراق برگزار شد و در این نشست عبدالرضا رحمانی‌فضلی لغو کامل روادید میان 2کشور را پیشنهاد کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از عملکرد مجلس دهم و بدرفتاری نمایندگان گفت: اصلاح‌طلب‌ها در تهران نمی‌توانستند ۳۰نفر را در لیست بگذارند که سرشان به تن‌شان بیارزد؟ وی در پاسخ به این سؤال که آیا این جمله پناهیان که گفته «مجلس، آدم باش» توهین است یا خیر، به اعتمادآنلاین گفت: من از شما می‌پرسم؛ همه آنهایی که در مجلس هستند آدم‌اند؟ من نمی‌گویم پناهیان حرف بدی نزده، اما آسمان که به زمین نیامده است.