2
دو شنبه 8 مهر 1398
شماره 7772
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ظریف پس از 9روز از نیویورک به تهران بازگشت، عیادت اینترنتی و مذاکره تلفنی او با افرادی که در آمریکا و نزدیکی وزیر خارجه حضور داشتند، سفر این‌بار ظریف را  به آمریکا متمایز کرد.
وزیر ارتباطات درباره اتهامی که علیه او درباره اهدای 200لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری زده بودند توضیحات جدیدی داده و نوشته است: با این تهمت‌های ناروا نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فساد منحرف کنید.
حقوقی
مصوبه سال97 دولتی‌ها برای محدود‌کردن تجمعات و راهپیمایی‌های اعتراضی جلوی مجلس و چند پارک و ورزشگاه نه‌تنها برای معترضان، محلی از اعراب نداشت، بلکه دیوان عدالت اداری هم 16ماه پس از این تصمیم هیأت دولت، رأی به ابطال آن داد.
ابتکار در واکنش به شعله‌ورشدن آتش مخالفت‌ها علیه دولت:

رقبای دولت انتخابات زودرس را کلید زده‌اند

حجم تخریب‌ها علیه دولت دوباره از سفر اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهور به نیویورک و شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل شدت یافته است؛ هم مدیریت داخلی دولت را بدون درنظر گرفتن تحریم‌ها به چالش می‌کشند و هم در حوزه سیاست خارجی هرگونه تحرک دولت در حوزه دیپلماسی را با بدبینی رصد و گفت‌وگوها با اروپایی‌ها را تعبیر به «مذاکرات ذلیلانه» می‌کنند.
PDF ایران
کوتاه ایران
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ما با کمترین تجاوز به‌شدت مقابله می‌کنیم و اگر این تجاوز تکرار شود یقینا پاسخ ما نیز شدت بیشتری خواهد داشت، گفت: امروز سیاست آمریکا علیه ما «فشار حداکثری» است و معنای آن این است که ما آمریکایی‌ها اگر بتوانیم، ایرانی‌ها را از اکسیژن و آب و هوا هم محروم می‌کنیم و این حرف آنها شعار نیست؛ موقعی که وزیر خارجه ما در آمریکاست و می‌خواهد برای ملاقات نماینده کشورمان در سازمان ملل به بیمارستان برود آمریکایی‌ها نمی‌گذارند؛ این نشان می‌دهد آمریکایی‌ها می‌خواهند ما را از همه‌‌چیز محروم کنند. به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی تأکید کرد: امروز راهی نیست جز آن راهی که در دفاع‌مقدس پیموده شد.