2
سه شنبه 26 شهریور 1398
شماره 7761
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دادگاه‌های مفاسد جای صید سیاسی نیست

دولت
سخنگوی دولت موضوع اختلاف‌نظر دولت با قوه قضاییه بر سر بازداشت‌ها و نحوه برگزاری دادگاه‌های مفاسد اقتصادی را صرفا ناشی از انتشار یک خبر ناقص و جهت‌دار از جلسه ‌شنبه شورای‌عالی هماهنگی قوا دانست.
ویژه
مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوع یارانه‌ها به‌ویژه در بحث یارانه‌های پنهان و ازجمله یارانه‌های تخصیص‌یافته به بخش انرژی طی روزهای آتی نشست غیرعلنی خواهد داشت.
هسته ای
رئیس سازمان انرژی اتمی که در کنفرانس سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صحبت می‌کرد، نسبت به پاپان حیات برجام هشدار داده و گفته است: اگر جامعه بین‌المللی در نجات فوری برجام کوتاهی کند، چندجانبه‌گرایی کارایی خود را از دست خواهد داد، هرگونه حل و فصل مسالمت‌آمیز اختلافات به چالش کشیده خواهد شد و در نهایت شرایط در راستای منافع جنگ‌طلبان خواهد بود.
نشست کمیته راهبردی مجمع امید تهران با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
سایت سپاه نیوز نوشت: در پی رصد دقیق و اقدامات اطلاعاتی رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، یک فروند شناور با بیش از ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شد.
حسن روحانی در سخنرانی خود در آنکارا 5راهکار برای پایان دادن به بحران سوریه ارائه داد

نسخه صلح برای سوریه

روحانی با روسای جمهور روسیه و ترکیه به‌صورت جداگانه گفت و گو کرد
دیپلماسی
حسن روحانی روز دوشنبه در پنجمین دور اجلاس سه‌جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه، 5راهکار برای حل بحران سوریه ارائه داد.
PDF ایران
کوتاه ایران
آیت‌الله سیدمصطفی محقق‌داماد طی سخنانی در مراسم «شب روشنگری دینی» گفت: امان از زمانی که مدیریت جامعه به‌دست کسانی باشد که جاهلند و ندانند که جاهلند.