2
یکشنبه 24 شهریور 1398
شماره 7759
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهانگیری: برخی فریادها درباره شفافیت برای ردگم کردن است

دولت
معاون اول رئیس‌جمهوری صبح دیروز در آیین تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش گفت: یک جنگ اقتصادی نابرابر ظالمانه‌، اینگونه علیه اقتصاد کشور شروع شده است و اردیبهشت۹۷ رسما آن را اعلام کردند؛ اینکه در آن زمان چه شرایطی به جهت اقتصادی در کشور حاکم بود و چه تصمیماتی گرفته شد و چرا گرفته شد، اینها در جای خود قابل بحث است و درباره‌اش بحث خواهیم کرد.
ویژه
قاضی مسعودی‌مقام در پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده جدید پتروشیمی ضمن کذب خواندن اظهارات یک متهم در جلسه قبل، از متهمان و وکلای آنها خواست که صداقت را رعایت کنند.
دیپلماسی
سران ایران، ترکیه و روسیه برای پنجمین بار در آنکارا دور هم جمع می‌شوند تا درباره بحران سوریه تبادل‌نظر کنند. تدوین قانون اساسی سوریه و حل و فصل بحران ادلب 2 دستور کار اصلی نشست سران گروه 3 درباره سوریه است.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در همایش دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر، گفت: فضای مجازی که در اختیار است با همه مزایای مثبتی که برای جامعه و فرد می‌تواند داشته باشد می‌تواند مخرب نیز باشد.
سخنگوی وزارت کشور در اظهاراتی گفت: حاکمیت باید تلاش کند که درباره افرادی که در انتخابات شرکت کردند یا به احراز صلاحیت برسد یا عدم ‌آن را احراز کند.

تابستان داغ دولت

در 3‌ماه تابستان، مخالفان به بهانه‌های مختلف از تریبون‌های ملی مثل صدا‌و‌سیما و نمازجمعه، دولت را نواخته‌اند
دولت
دولت روحانی در 2سال باقیمانده دوره خود نیازمند موج‌شکن‌های قوی‌تری مقابل تخریب مخالفان است.
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا روز گذشته در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
محسن غرویان از چهره‌های حوزوی در واکنش به جوسازی‌های برخی دلواپسان مبنی بر اینکه رهبر انقلاب در جریان امضا شدن برجام نبوده است، به خبرآنلاین گفت: افرادی هستند که سعی می‌کنند تا به نوعی خود را سخنگوی رهبری معرفی کنند، فارغ از اینکه اظهارات آنها بیشتر باعث تضعیف جایگاه رهبری می‌شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صنعت دفاعی با توجه به پیشرفت‌های برجسته امروز از توان طراحی محصولات و دستاوردهای بزرگ و سامانه‌ای برخوردار شده است که می‌تواند به‌عنوان پیشرو و پیشرانِ تجمیع و تمرکز داشته‌های فناورانه کشور عمل کند.