2
یکشنبه 26 خرداد 1398
شماره 7686
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سنگر آخر امید در مجلس

قرار است امروز انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در سال چهارم - مجلس دهم - برگزار شود؛ انتخاباتی که به‌خاطر دو‌قطبی‌شدن جو سیاسی حاکم بر این کمیسیون، قدرت نفوذ فراکسیون امید را به جد تحت‌الشعاع خود قرار داده است.
ویژه
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سؤال همشهری درباره ادعای محمدرضا خاتمی در مورد جابه‌جایی 8میلیون رأی در انتخابات 88 و درخواستش برای حضور کدخدایی به‌عنوان شاهد و ناظر انتخابات در دادگاه، گفت: «خیلی مایل نیستم درباره اظهارات محمدرضا خاتمی صحبت کنم، اظهارات ایشان خیلی هم برای من اهمیت ندارد.
قضایی
رئیس قوه قضاییه 25خردادماه فراخوانی برای مشارکت‌جویی از مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضایی منتشر کرد.
هلگا اشمید، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز گذشته با سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با ماریل دوسارنز، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس فرانسه گفت: با وجود مذاکرات متعددی که وجود داشت اما وعده رئیس‌جمهور فرانسه به رئیس‌جمهور ایران برای حفظ برجام محقق نشد، در واقع باید گفت مکانیزم اینستکس روی کاغذ مانده است.

پل دیپلماتیک از شانگهای به سیکا

رئیس جمهور در فاصله 3 روز در 2 اجلاس مهم منطقه ای شرکت کرد، همشهری دستاوردهای اقتصادی و سیاسی حضور روحانی در اجلاس شانگهای و سیکا را بررسی کرد
دیپلماسی
رئیس‌جمهور به فاصله 24ساعت در 2 اجلاس مهم آسیایی شرکت کرد که محور اصلی این دو اجلاس امنیت منطقه بود.
در حاشیه دادگاه رسیدگی به اتهامات اقتصادی و ارزی 14متهمعکس: ایرنا
PDF ایران
کوتاه ایران
محسن رفیقدوست، وزیر سپاه دوران جنگ در گفت‌وگویی با خبرآنلاین درباره احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا گفت: ما کشوری هستیم که در یک زمان کوتاه بزرگ‌ترین کمیت نیروی رزمنده را می‌توانیم در دنیا در جبهه‌مان حاضر کنیم.