2
دو شنبه 13 خرداد 1398
شماره 7678
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حداقل رأی؛ 20 درصد

انتخابات
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: با اصلاح قانون انتخابات مجلس در خرداد‌ماه سال ۹۵، منتخبین باید حداقل ۲۰ درصد از کل آرا را کسب کنند.
ویژه
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه «ترامپ و تیم تندرو در دولتش به‌دنبال حقارت ملت ایران هستند»
یادگار امام در دیدار وزیر، معاونان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر شجاعت بیان سخن به‌رغم ملامت‌ها، تأکید کرد: همه ویژگی انقلاب در بعد وحدت‌بخشی آن است و تلاش در این راه سختی دارد
ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی ره در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم سی امین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینیره روز سه‌شنبه با سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینیره برگزار می‌شود.
مجلس
اوایل هفته آینده که مجلس برگزاری نشست‌های علنی‌اش را از سر بگیرد، احتمالا بحث «تحقیق و تفحص از صداوسیما» موضوع داغ رسانه‌ها و جمعی از نمایندگان خواهد بود؛

آغاز مذاکرات فشرده روحانی

حسن روحانی بعد از گفت‌وگو با نخست‌وزیر ژاپن در تهران با پوتین در قرقیزستان دیدار می‌کند
دیپلماسی
با خاتمه یافتن ‌ماه مبارک رمضان تورهای منطقه‌ای حسن روحانی، رئیس‌جمهور برای رایزنی با سران کشورهای جهان آغاز می‌شود
PDF ایران
کوتاه ایران
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که اکنون زمان مناسبی است که در آن سران سیاسی درخصوص برجام دیدار کرده و درباره آن تصمیم‌گیری کنند.
نمایندگان رسانه‌های گروهی در ادامه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی درباره اقدامات فنی تصمیم ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای، ۲۷ خرداد از روند تولید در کارخانه آب سنگین اراک بازدید می‌کنند.
علی مطهری با ارائه پیشنهادی مبنی بر حضور موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد به‌عنوان مطلع در دادگاه محمدرضا خاتمی، از رئیس قوه قضاییه خواست خط قرمز مصنوعی درباره انتخابات ۸۸ و محصورین را بشکند.