2
شنبه 24 فروردین 1398
شماره 7636
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در ادامه کمک‌رسانی‌های بین‌المللی به سیل‌زدگان ایرانی، کشورهای عربستان و امارات هم فارغ از روابط سیاسی پرتنش با ایران اعلام آمادگی کرده‌اند به مردم مناطق سیل‌زده کمک‌های ضروری ارسال کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی از صدور رأی متهمان پرونده موسوم به «تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان»
امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع در بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان گفت: پاسداران این مرز و بوم با ازخودگذشتگی و فداکاری در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند
اخیرا ویدئویی از مجتبی ذوالنور، نماینده قم در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست شد که کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن لقب سریع‌ترین بازدید سال را دادند.
امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: ارتش در استان‌های سیل‌زده با استمرار حضور خود دربین مردم، روز ارتش را با ارائه چهره «رُحَمَاء بَینَهُمْ» گرامی می‌دارد و از این‌رو در آن استان‌ها، رژه برگزار نمی‌شود.
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران را عدم‌مداخله در امور داخلی دیگر کشورها دانست و تأکید کرد: تحولات روزهای اخیر سودان، مسئله داخلی این کشور است.

نامه جدید ظریف به گوترش

وزیر امور خارجه به دبیرکل سازمان ملل هشدار داد اقدام آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی عواقب خطرناکی دارد
سیاست خارجی
با گذشت 5روز از اعلام تصمیم آمریکا برای قرار‌دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی این کشور، وزارت خارجه ایران حمایت همه‌جانبه‌ای را از سپاه آغاز کرده است.
عکس خبر
در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن
PDF ایران
کوتاه ایران
سازمان حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی مهندسی این سازمان پنجشنبه برای منحرف کردن جریان سیل و حفاظت از مناطقی از عراق که احتمال آبگرفتگی در آنها می‌رود، وارد خاک ایران شده است.
وزارت خارجه انگلیس با انتشار بیانیه‌ای در مورد سفر شهروندان این کشور به ایران هشدار داد و با تکرار برخی ادعاها در مورد وضعیت ایران، از اتباعش خواست از سفر به این کشور خودداری کنند.
هفته گذشته وزیران کشور، نیرو، راه و جهادکشاورزی به مجلس دعوت شده بودند تا درباره خسارات سیل در کشور گزارش دهند