2
پنج شنبه 9 اسفند 1397
شماره 7614
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی میلیاردر معروف که در محافل ورزشی بیشتر شناخته می‌شود با رونمایی از اتهامات عجیب و غریبش همراه شد؛ از گرفتن 586میلیارد تومان تسهیلات با پوشش افراد مختلف گرفته تا تلاش پیچیده او برای قیمت‌گذاری 13برابری زمین‌های کم‌ارزش و معرفی اسناد آنها به بانک به‌عنوان ضمانت.
رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در دیدار نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان، ایران و ارمنستان را همسایگان خوب و برخوردار از ارتباطات تاریخی خواندند و با تأکید بر لزوم افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی، خاطرنشان کردند: برخلاف میل آمریکایی‌ها، روابط ایران و ارمنستان باید مستحکم، مستمر و دوستانه باشد.

آری به دیپلماسی ظریف

سردار سلیمانی: ظریف طی مدت مسئولیت در وزارت خارجه همواره مورد تأیید مقامات عالی‌رتبه نظام بوده و هست
دیپلماسی
محمدجواد ظریف پس از گذشت حدود 30ساعت از اعلام استعفای خود در نیمه شب دوشنبه، در نتیجه درخواست‌های مردمی، مخالفت رئیس‌جمهور با استعفای او و حمایت سردار قاسم سلیمانی، از تصمیم خود انصراف داد.

نخست‌وزیر ارمنستان در تهران

رئیس‌جمهور: اراده ایران و ارمنستان بر این است که کشور ثالثی نتواند در روابط صمیمانه ما مداخله کند
شاید خود نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان نمی‌دانست آمدنش به ایران بهانه آشتی و بازگشت ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به دولت شده است.
اقدامات تخریبی ادامه می‌یابد!
پس از رسانه‌ای شدن سفر غیرمنتظره بشار اسد به تهران و دیدار وی با مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور، خبر استعفای ناگهانی محمدجواد ظریف در ساعات پایانی شب، هیاهویی به‌پا کرده و به صدر اخبار تمام رسانه‌ها در داخل و خارج از کشور تبدیل شد.