2
یکشنبه 23 دی 1397
شماره 7577
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرونده مفتوح نماینده مجلس

3 مخالف اصلی تایید اعتبارنامه یک‌نماینده در مجلس‌هشتم درباره شایعات جدید علیه او چه می‌گویند
مجلس
با باز شدن دوباره پرونده نماینده ملکان در رسانه‌ها، نام 3 نماینده‌ای که 10سال پیش در مقابل تصویب اعتبارنامه سلمان خدادادی ایستادگی می‌کردند، دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است و البته نام نماینده دیگری که در یک جلسه غیرعلنی برای نماینده ملکان از مجلس رأی اعتماد گرفت.
ویژه
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با انتقاد شدید از برخی کشورهای اروپایی به‌دلیل متهم کردن تهران به حمایت از تروریسم، تأکید کرد: اروپا در صورت صداقت، از حمایت منافقین و گروه‌های تجزیه‌طلب دست بردارد.
رهبر معظم انقلاب در پیامی به پنجاه‌وسومین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، نوشتند: «همه می‌دانیم که شما دانشجویان در شمار برترین امیدهای آینده کشورید.
بعد از تصویب اصلاحیه‌های قانون مقابله با تأمین مالی تروریسم و قانون مبارزه با پولشویی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، پالرمو سومین لایحه از لوایح مرتبط با FATF است که بررسی آن از روز گذشته در مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد.
میزبانی لهستان از نشست ضد ایرانی، انتقاد تند مقامات کشورمان را به همراه داشت

شوی ورشو

ظریف و عراقچی در فضای مجازی میزبانی ایران از مهاجران لهستان در جنگ جهانی دوم را یادآوری کرده و میزبانی لهستان از نشست ضد ایرانی را نکوهش کردند
دولت ترامپ می‌کوشد تا به موازات اعمال فشارهای اقتصادی، فشارهای سیاسی خود را علیه ایران تشدید کند.

ظریف امروز به عراق می‌رود

سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر امروز- یکشنبه- محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در صدر یک هیأت بلندپایه سیاسی و اقتصادی به مقصد عراق خبر داد.
بخشی، بخشی را برانگیخت
بخشی، بخشی را برانگیخت
اسماعیل بخشی، در حساب اینستاگرام با شرح شکنجه جسمی و روحی، نوشت: «مأموران اطلاعاتی به او فحش‌های رکیک ‌دادند و مکالمات شخصی او با همسرش را شنود کرده‌اند.
PDF ایران
کوتاه ایران
دوربین‌های مداربسته دشمن/ والفجر، عملیات اصلی بود نه مقدماتی