2
پنج شنبه 22 آذر 1397
شماره 7551
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از برخی مخالفان برجام گفته است: خیلی نکته ساده‌ای است که اگر برجام نبود چه مشکلاتی برای کشور به‌وجود می‌آمد، شاید هم با حفظ برجام منافع این گروه‌ها به خطر می‌افتد یا اینکه شاید برخی از نفوذی‌ها در این بخش‌ها هم نفوذ کرده و آنها را به سمتی می‌برند که در قالب شعار انقلابی و ضد‌امپریالیسمی، منافع آمریکا تأمین می‌شود.
حسن روحانی،رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت با اشاره به اینکه اکنون در مقطع تحریم هستیم و در مقطع تحریم به‌طور طبیعی مردم با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: یک نوع جنگ اقتصادی و روانی است و نمی‌توانیم بگوییم شرایط عادی است.
دولت
در جلسه صبح دیروز هیأت دولت که به ریاست حسن روحانی، رئیس‌جمهوری برگزار شد، عزیزالله شهبازی، انوشیروان محسنی بندپی و علیرضا آشناگر به‌ترتیب به‌عنوان استانداران استان‌های البرز، تهران و سمنان، از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از خانواده‌های شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان را در شرایط کنونی تبیین کردند

تقویت اقتصاد کشور

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار جمعی از خانواده‌های شهیدان دفاع‌مقدس و مدافع حرم و دفاع از مرزها و امنیت، بازآفرینی روحیه شجاعت و شهادت در نسل جوان مؤمنِ انقلابی امروز را «معجزه انقلاب» برشمردند.
چهارمین شکست آمریکا

چهارمین شکست آمریکا

تلاش آمریکا برای لغو قطعنامه 2231 و بازگرداندن قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران برای چهارمین بار شکست خورد
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا دیروز شخصا در جلسه شورای امنیت سازمان ملل حضور یافته بود تا با طرح اتهامات موشکی، ایران را متهم به نقض قطعنامه 2231 کند.
آیت‌الله جنتی: شایسته نیست نمایندگان به امور دیگر بپردازند
آیت‌الله جنتی: شایسته نیست نمایندگان به امور دیگر بپردازند
دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی رفتارهای نمایندگان که سایت شورای نگهبان آن را منتشر کرد، گفته است: شایسته نماینده مردم نیست که در مجلس که محل قانونگذاری و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات کشور است، به امور دیگر بپردازد.
PDF ایران
کوتاه ایران
قانون نظارت بر انتخابات شوراها تغییر می‌کند؟/درخواست نمایندگان اصفهان از روحانی/شکایت پسران ربیعی از استیضاح‌کنندگان/ارائه لایحه بودجه به تأخیر افتاد