2
شنبه 21 مهر 1397
شماره 7502
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تصمیم‌های قاطع برای چالش‌های اقتصادی

رهبری
جلسه سران قوای سه‌گانه با موضوع مسائل اقتصادی چهارشنبه‌شب به‌مدت دو‌ساعت‌و‌نیم در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
یادداشت
اخیرا در کنفرانسی در دهلی نو شرکت کردم. یکی از مقامات وزارت خارجه و من، 2سخنران ایرانی این کنفرانس بودیم.
چهارمین و آخرین جلسه دادگاه دیوان دادگستری بین‌المللی لاهه به‌منظور رسیدگی به شکایت ایران در مورد تصرف حدود ۲میلیارد دلار از دارایی بانک مرکزی ایران در آمریکا، روز گذشته برگزار شد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر ضعیف شدن ایران پس از به قدرت رسیدنش واکنش نشان داد و اعلام کرد: این تصور اشتباه است.

شفافیت در کشمکش‌های جناحی

مدعیان شفافیت، مخالفان لوایح شفافیت مالی هستند و همین سبک آنها را به تناقض رفتاری و نگاه سیاسی در علنی شدن رأی نمایندگان در یک موضوع مشخص متهم می‌کند
مجلس
بحث شفافیت رأی نمایندگان به داستان دنباله‌داری بدل شده است که در بزنگاه‌های سیاسی مجلس رنگ و بوی جناحی هم به‌خود می‌گیرد.

فحاشی علیه رئیس‌جمهور در نماز جمعه

در خلال خطبه‌های نمازجمعه دیروز تهران یکی از حاضرین اقدام به فحاشی علیه رئیس‌جمهور کرد که با اعتراض نمازگزاران همراه شد.
تسلیت ر ئیس جمهور به برادران اسماعیلی
رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه با تسلیت درگذشت والده پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور و محسن اسماعیلی، عضو شورای نگهبان برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با حضرت زهراس مسألت کرد.
سیاست خارجی
3 هفته مانده به اجرای تحریم آمریکا در قبال ایران، مقامات آمریکایی تحرکات تازه‌ای را برای متقاعد کردن شرکای تجاری و مالی ایران آغاز کرده‌اند.
PDF ایران
کوتاه ایران
اجماع بر دبیرکلی کروبی در جلسه اعتماد ملی/جامعه به میانجی نیاز دارد
پیامک‌های 12شب