2
پنج شنبه 12 مهر 1397
شماره 7495
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هیاهوی مقدماتی مخالفان FATF در مجلس

مجلس
لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم، یکشنبه در مجلس بررسی می‌شود و مخالفان از دیروز هیاهو در مجلس به راه انداخته‌اند.
ویژه
رهبر معظم انقلاب امروز پنجشنبه در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت.
رئیس‌جمهور روسیه گفت: اگرچه ابتکار اتحادیه اروپا برای ایجاد سازوکار ویژه پرداخت‌ها برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران، با تأخیر همراه است، اما دیر کردن بهتر از این است که هیچ‌گاه اقدامی نشود.
وکلای رئیس دولت اصلاحات ضمن بیان توضیحات درباره سرنوشت شکایت رئیس دولت اصلاحات از رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین و مدیر مسئول روزنامه کیهان، خبر دادند که این هفته نیز از جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد به‌دلیل اتهام به رئیس‌جمهوری اسبق شکایت کرده‌اند.
دولت
حسن روحانی طی سخنانی در جلسه چهارشنبه هیأت دولت با اشاره به تصمیم آمریکایی‌ها برای فشار بر ایران گفت: آنها می‌خواهند ایران را در این مدت کوتاه تحت فشار قرار دهند تا دستاورد کوچکی از لحاظ سیاسی در داخل آمریکا به‌دست بیاورند.

پیروزی قانون بر زور

دیوان بین‌المللی دادگستری مستقر در کاخ صلح هلند، رأی به صلح میان ایران و آمریکا داده است و از ایالات متحده خواسته که از دشمنی با مردم ایران دست بردارد