2
یکشنبه 25 شهریور 1397
شماره 7481
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دومین اجلاس کمیسیون مشترک برجام بدون آمریکا این بار در خاک آمریکا برگزار می‌شود.
عباس سلیمی‌نمین، رئیس مرکز تدوین تاریخ معاصر ایران در یادداشتی از یک برنامه صداوسیما در روز اول محرم انتقاد کرد
نهمین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده حمید باقری‌درمنی دیروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشاران دادگاه، متهم، وکلای متهم و نمایندگان دادستان به‌صورت علنی برگزار شد.
تصویری که دیروز از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام بیرون آمد و به عنوا ن واکنش آیت‌الله مجتهد شبستری به حضور محمود احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تفسیر شد.
محسن هاشمی‌رفسنجانی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره موضع این حزب نسبت به طرح پارلمان اصلاحات گفت: معتقدم طرح پارلمان طرح خوبی است و حزب کارگزاران هم با این طرح موافقت دارد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی را تسلیت گفتند.

جدال مدعیان شفافیت

درحالی‌که مجلس 2هفته پیش به فوریت طرح شفافیت آرای نمایندگان رأی نداد؛‌ نمایندگان جناح‌های سیاسی همدیگر را متهم به سوءاستفاده از این طرح کرده‌اند
مجلس
شعار «شفافیت» مجلس را 2دسته کرده است، برخی برحسب جنس کار و توقع عمومی داعیه دار این شعارند و عملی شدن آن را آرزو می‌کنند، جمعی دیگر اما سوار بر موج حذف رقیب، میدان دار بحث شده‌اند و می‌خواهند با مصادره به‌نفع آن رقبایشان را کیش ومات کنند.
حمله ناموفق به سفارت ایران در پاریس

حمله ناموفق به سفارت ایران در پاریس

سخنگوی وزارت خارجه گفت: تعداد اندکی معاند ضد‌ایرانی قصد تعرض به سفارت ایران در پاریس را داشتند که موفق نشدند.
هشدار دادستان تهران به خودروسازها
هشدار دادستان تهران به خودروسازها
دادستان تهران به شرکت‌های قطعه‌سازی و خودروسازی هشدار داد و گفت: شرکت‌های قطعه‌سازی و خودروسازی حق ندارند کاری کنند که اولا انحصار ایجاد شود و ثانیا این انحصار منجر به کمبود کالا و توقف تولید خودرو شود.
PDF ایران
کوتاه ایران
اصلاحات، مرغ عزا و عروسی است
جای خالی شهردار پایتخت