2
یکشنبه 11 شهریور 1397
شماره 7469
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سردار غلامحسین غیب‌پرور در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج گفت: در این رزمایش تعداد ۷۰۱۴ گروه جهادی با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰هزار نفر کارهای جهادی خود را شروع کرده‌اند.
وندی شرمن، مسئول تیم مذاکرات آمریکا در گفت‌و‌گوهای هسته‌ای، درباره توهینی که به مردم ایران کرده بود، ابراز پشیمانی کرد.
رئیس مجلس در جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: رهبران اروپا تماس گرفتند و گفتند شما از توافق خارج نشوید درحالی‌که ما حق داشتیم از این توافق خارج شویم.
سفر نخستین مقام انگلیسی به تهران بعد از خروج آمریکا از برجام

دور جدید گفت‌وگو با اروپا

دیپلماسی
دور جدید گفت‌وگوهای دوجانبه ایران و انگلیس دیروز دهم شهریور با سفر آلیستر برت معاون وزیر خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا به تهران برگزار شد.

ظریف: عدم‌تحریم دارو، شعاری است

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان طی سخنانی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارتخانه‌های بهداشت و خارجه گفت: در شرایط تحریم، وزارت امور خارجه وظیفه خود می‌داند که در بحث تامین دارو تلاش کند چرا که حوزه‌ای است که مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته است.
تأیید پایبندی ایران، «خبر خوبی» است
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأییدیه آژانس انرژی اتمی درخصوص تطابق عملکرد ایران با تعهداتش در توافق هسته‌ای را «خبر خوبی» دانست.
PDF ایران
کوتاه ایران
تکذیب تغییرات در شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان/ نقل قول بعیدی‌نژاد از خبرنگار یواس‌ای‌تودی/ درس اصولگرایان از دی‌ماه96/ اصلاح‌طلبان و نسل سرخورده