2
سه شنبه 30 مرداد 1397
شماره 7462
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وزیر خارجه پس از حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه برای مردم مشکلاتی ایجاد شده، مطلع هستیم و دولت هم در این‌باره تلاش می‌کند تا در برابر فشارهای آمریکایی‌ها بایستد و با کمک مردم از این مرحله عبور کند.
موفقیت طرح دوچرخه در گروِ استقبال شهروندان/مشکلات پیش‌روی احیای بافت فرسوده/ظرفیت شهرفروشی شهرها پر شده است
گزارش
تقریبا 2 هفته پس از انتشار نامه رئیس قوه قضاییه به رهبر معظم انقلاب و دریافت اجازه اقدامات ویژه در برخورد قاطع و سریع با مفسدان اقتصادی، نخستین جلسه دادگاه علنی یکی از مفسدان روز شنبه برگزار خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اخیر وزارت خارجه آمریکا برای ایجاد تاسیس دفتر ویژه اقدام علیه ایران را در ادامه سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران دانست و تأکید کرد: این موضوع بیشتر جنبه روانی و اقتصادی دارد و همانطور که اشاره کردم یک بازی و جنگ روانی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به حجاج بیت‌الله الحرام:

سیاست اصلی آمریکا در برابر مسلمانان جنگ‌افروزی است

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به حجاج بیت‌الله‌الحرام، تعیین یک میعادگاه دائمی برای انجام فریضه حج را نمادی برای وحدت مسلمانان و امت‌سازی اسلام دانستند و با اشاره به سیاست جنگ‌افروزانه آمریکا در میان مسلمانان تأکید کردند:
PDF ایران
کوتاه ایران
وزارت کشور از فیضیه گزارش تهیه می‌کند/رئیس‌جمهور عراق: معاملات ارزی با ایران تحت کنترل آمریکاست