2
شنبه 23 تیر 1397
شماره 7429
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نگاه ایران به شکاف آمریکا - روسیه

یادداشت
سفر آقای ولایتی به روسیه، تلاشی برای بهره‌برداری از شکاف موجود میان روسیه و آمریکا در راستای منافع ملی کشور قابل ارزیابی است؛ محور گفت‌وگوهای پوتین با ولایتی شامل 2موضوع اصلی برجام و تحریم‌ها و نیز سوریه بود.
ویژه
سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران، از متواری شدن یکی از متهمان پرونده مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج خبر داده است؛ خبری که ذهن‌ها را یاد خبر فرار محمودرضا خاوری مدیرعامل پیشین بانک ملی و متهم 3هزار میلیاردی به کانادا انداخت.
در آستانه سالگرد جنگ33 روزه و پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر رژیم صهیونیستی، جمعی از جانبازان حزب‌الله، پنجشنبه 21تیر پس از اقامه نماز به امامت رهبرمعظم انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سوغات مسکو

مسکو پیشنهاد داده مبلغ 50میلیارد دلار در نفت و گاز ایران سرمایه‌گذاری کند
دیپلماسی
علی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب پنجشنبه در اقامتگاه رئیس‌جمهور روسیه در منطقه نووآگاریووا در شمال غربی مسکو با ولادیمیر پوتین دیدار کرد؛ دیداری که بنا بر اعلام رسانه‌ها حدود 2ساعت به درازا کشیده است.

مردم باید از تصمیمات دولت، آگاه باشند

محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: یکی از آسیب‌های تحریم، بسته شدن فضای اطلاعاتی و محدود شدن دسترسی به اطلاعات به‌خاطر شکل‌گیری شرایط امنیتی است.
کسی به‌خاطر FATF رد صلاحیت نمی‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جای هیچ نگرانی درخصوص اظهارنظر نمایندگان نیست و شورای نگهبان به‌خاطر اظهارنظر تاکنون نماینده‌ای را رد صلاحیت نکرده است.
PDF ایران
کوتاه ایران
دولت را می‌زنند تا گروه دیگری سرکار بیاید/ رفتار پوپولیستی بی‌رحمانه دارند