2
چهار شنبه 6 تیر 1397
شماره 7416
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

معجزه، ظرفیت بزرگ جامعه است

یادداشت
مردم دائم می‌پرسند چه باید بکنیم؟ درد مشترک امروز جامعه این است. خوب است بدانید همه جوامع در جهان دوران‌هایی با فراز و نشیب‌های بسیار را پشت سر گذاشته‌اند.
تهران
۱۸ ساختمان ماندگار در کشور ساخته می‌شود/ روددره‌های تهران، ظرفیتی برای پویایی شهر

ژنرال‌های مردمی دولت

جهانگیری، زنگنه، ظریف و آذری جهرمی مردمی‌ترین ژنرال های دولت هستند، به میان مردم می روند، شفاف سازی می‌کنند، دیپلماسی را پیش می‌برند و از وضعیت اقتصاد کشور با مردم حرف می‌زنند
دولت
تقریبا یک‌سال از سخنان پرکنایه حسن روحانی که از همراهی نصف و نیمه برخی از وزیران و معاونانش گلایه کرده بود، گذشته است؛ روزی که رئیس‌جمهور در جمع مدیران دولتی بدون آنکه اشاره‌ای به شخص خاصی کند، کنایه زده بود: در حملات به دولت به قولی بعضی‌ها گیوه را بر‌کشیدند و به میدان آمدند، آستین‌ها را بالا زدند و به میدان آمدند.
قضایی
در یک هفته اخیر، این دومین بار است که سران قوا دور هم جمع می‌شوند، ازمشکلات مردم می‌گویند و برای حل آن گپ و گفت دارند. جلساتی که گاه در گذشته چند ماهی هم به تعویق می‌افتاد.
PDF ایران
کوتاه ایران
به‌دلیل رخداد فاجعه هفتم تیر درسال 1360وشهادت شهید مظلوم بهشتی و یارانش در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی آن‌هم در فضای سیاسی ظالمانه‌ای که منافقین علیه ایشان طراحی کرده بودند بسیاری از ابعاد شخصیتی این شهید به حق واصل ناشناخته باقی ماند.