2
یکشنبه 3 تیر 1397
شماره 7413
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صادقی: قرار بر بخشش بود

گزارش روز
قرار بر بخشش دانشجویانی بود که در اعتراضات دی‌ماه گذشته بازداشت شده بودند، آن روزها رایزنی‌های مجلس و پیگیری‌های وزارت علوم خبر از آن می‌داد که قوه قضاییه قول به اغماض در پرونده دانشجویان بازداشتی داده است؛ به همین دلیل هم بیشتر دانشجویان یکی بعد از دیگری آزاد شدند و به دانشگاه بازگشتند.
ویژه
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در صفحه توییترش نسبت به شایعات منتشر شده درباره خود و خانواده‌اش پاسخ داد.
علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس صداوسیما که ایسنا آن را منتشر کرد با انتقاد از لغو حضور کارلوس پویول بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در برنامه جام جهانی شبکه3نوشت:
دیپلماسی
همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور دیروز در حالی در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد که 2 مهمان ویژه داشت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و معلم اخلاق حجت‌الاسلام حاج سید علی‌اکبر حسینی‌موسوی را تسلیت گفتند.
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان: پس از اینکه ایراد شکلی شورای نگهبان درخصوص مشکل ترجمه‌ای این لایحه در مجلس حل و مجددا به شورا ارسال شد، از هفته گذشته بررسی ماهوی این لایحه آغاز شده است.
وزیر نفت بعد از بازگشت از مذاکرات اوپک امروز به مجلس می‌رود

زنگنه؛ مذاکره در وین استیضاح در مجلس

مجلس
بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت امروز باید در کمیسیون انرژی مجلس حضور یابد، اما این حضور او برای توضیح درباره مذاکرات فشرده‌اش در اجلاس اوپک نیست؛ او باید پاسخگوی طرح استیضاح نمایندگان باشد.
تکلیف سپنتا باز هم معلوم نشد

تکلیف سپنتا باز هم معلوم نشد

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح حضور اقلیت‌ها که منتظر تعیین‌تکلیف در مجمع تشخیص است، به اعتمادآنلاین گفت: این موضوع در دستور شنبه مجمع قرار نداشت و برای بار دوم به 2کمیسیون سیاسی- امنیتی و حقوقی - قضایی مجمع ارجاع شده است.
نوبت رسیدگی به شکایات ایران از آمریکا
دیوان لاهه سرانجام به پرونده شکایت ایران از آمریکا درخصوص دستبرد به 2میلیارد دلار از دارایی‌های کشورمان رسیدگی می‌کند. موعد رسیدگی حدود 3‌ماه بعد است. این‌بار ایران مدعی است و آمریکا طرف دیگر دعوا.
PDF ایران
کوتاه ایران
دلایل استعفای نماینده تهران/ ۵۹ هزار سکه برای 2نفر/ نامه نمایندگان برای ترمیم کابینه/ اختصاص سهمیه به زنان در مجلس/پاسخ‌های نوبخت به شایعات خانوادگی/ حکومت ملوک‌الطوایفی در صداوسیما