2
چهار شنبه 30 خرداد 1397
شماره 7410
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتقاد از نامه فعالان سیاسی برای مذاکره با آمریکا

گزارش
انتشار نامه‌ای از سوی برخی فعالان سیاسی درباره مذاکره مستقیم با آمریکا در رسانه‌ها بازتاب‌هایی داشته است. دیروز علاوه بر فرمانده سپاه، سخنگوی دولت و برخی کارشناسان نسبت به این نامه واکنش نشان دادند.
ویژه
مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با تشریح اهداف دولت آمریکا در راه‌اندازی جنگی تمام‌عیار علیه ملت ایران به‌ویژه در عرصه اقتصاد، گفت: مطمئن هستم اگر مسئولان صادقانه و شفاف با مردم سخن بگویند و شرایط را تبیین کنند، خواهیم توانست با کمک آنها از مشکلات عبور کنیم.

دولتمردان خاموش

2ماه بعد از انتقاد رئیس‌جمهور از روزه سکوت برخی دولتمردان، سخنگوی دولت در پاسخ به همشهری گفت: رئیس‌جمهور همچنان تأکید دارند که چرا اعضای کابینه کمتر با مردم صحبت می‌کنند، حتی از افراد کابینه هم نام بردند که با مردم بیشتر صحبت کنند
دولت
عید رمضان گذشت؛ 2ماه از روزی هم که حسن روحانی، رئیس‌جمهور به مدیران دولتی خود خرده گرفته چرا روزه سکوت گرفته‌اند و مردم را با گفت‌وگو قانع نمی‌کنند سپری شده و هنوز این مدیران روزه سکوتشان را افطار نکرده‌اند؛ نشان به آن نشان که محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت می‌گوید:«آقای رئیس‌جمهور مرتب از وزرای محترم این مطالبه و انتظار را تکرار می‌کنند که همه باید با مردم صحبت کنیم».