2
سه شنبه 29 خرداد 1397
شماره 7409
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفته است بعضی‌ها تصور می‌کنند که فرهنگستان دستگاهی مثل آب‌میوه‌گیری است یا مثل دستگاه مهرزنی که چیزی با عنوان ورودی به این دستگاه می‌دهند و من به سلیقه خود چیزی در برابر آن وضع می‌کنم که ابدا اینطور نیست.
سیدهادی خامنه‌ای: در یکی از سال‌های 61-62 آقای فهیم کرمانی از طرف امام، مأمور بازدید از زندان‌ها شده‌بود و در نتیجه گزارش‌هایی خدمت امام آورد که حاکی از شکایت و انتقاد زندانیان از وضع زندان و مسئولان زندان مثل آقای لاجوردی بود.
سیاست خارجی
در ایامی که به سالگرد محاصره قطر توسط کشورهای عربی شناخته می‌شود. ‌امیر قطر با رئیس‌جمهور ایران گفت‌و‌گو کرد.
همایش ملی احزاب ایران با مرور عوامل تأثیرگذار بر روند فعالیت احزاب، هفتم تیرماه در سالن ایوان شمس شهرداری تهران برگزار می‌شود.
آیت‌الله العظمی عبداالله جوادی آملی: امامره جزو افراد نادری بودند که در عصر غیبت توانستند پیام قرآن، عترت و اسلام را به جهان منتقل کنند.

نیمه سرنوشت‌ساز تیر

در روزهای پیش‌رو روحانی به سوئیس و اتریش می‌رود و ظریف با وزیران خارجه 1+4 دیدار می‌کند
دیپلماسی
تصمیم‌گیری درباره وضعیت ایران در لیست سیاه FATF در پاریس، رایزنی‌های رئیس‌جمهور در سوئیس، پایتخت نظام بانکی جهان و نشست وزیران خارجه 1+4 در وین، 3 اتفاق مهم و سرنوشت‌ساز در 2هفته آینده خواهد بود.
پیگیری وضعیت دانشجویان معترض

پیگیری وضعیت دانشجویان معترض

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی درخصوص پیگیری وضعیت دانشجویان معترض در دی‌ماه سال گذشته، گفت: مسئله این دانشجویان در دولت مطرح شده و پیگیر کارشان هستیم.
رایزنی کره‌جنوبی و آمریکا برای معافیت تحریمی
رایزنی کره‌جنوبی و آمریکا برای معافیت تحریمی
کره‌جنوبی و آمریکا روز دوشنبه رایزنی‌هایی را به‌صورت رسمی درباره وضع مجدد تحریم‌های واشنگتن علیه تهران آغاز کردند.
سیاست خارجی
انتخاب عبدالناصر همتی برای سفارت پکن در روزهایی که با خروج رئیس‌جمهور آمریکا از برجام؛‌ چرخش دولت به سمت شرق را شاهد بودیم، باید انتخاب هوشمندانه‌ای از سوی دستگاه دیپلماسی کشور باشد؛
PDF ایران
کوتاه ایران
بی‌مهری دولت به مترو/ضد‌عاشقانه‌های کلانشهرها/تجربه ناکام پیاده راه‌سازی در پایتخت/پیش‌فروش نوزادان، معضل جدید شهر تهران