2
پنج شنبه 24 خرداد 1397
شماره 7406
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حالا که جمشید بسم‌الله نیست/ هزینه‌های اضافی در مجلس/ تذکر 72نماینده به رئیس‌جمهور به‌خاطر پول ملی
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان که روز سه‌شنبه در راس هیأت سیاسی و اقتصادی وارد آفریقای جنوبی شده بود دیروز با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
قضایی
درگذشت ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای قبل از انقلاب، ابهامات پیچیده در دستگیری‌های متهمان محیط‌زیستی و فهرست پرحرف و حدیث وکلای مورد اعتماد قوه قضاییه برای محکومان امنیتی- که مورد نقد قوه قضاییه هم هست-‌ در روزهای اخیر یک به یک کنار هم نشسته‌اند تا مجلس را به صرافت بیندازند تا طرحی برای عفو محکومان امنیتی و سیاسی آماده کند، طرحی که در آن، برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور هم مصونیت قضایی درنظر گرفته شده است.
رئیس‌جمهور در مراسم افطار با اهالی رسانه:

مشکل اصلی امروز ما جنگ روانی است

دولت
نوسانات و تلاطم‌های این روزها در بازار بیش از آنکه ریشه در واقعیت داشته باشد، ناشی از جنگ روانی است/ از رشد منفی در کشور به رشد مثبت اقتصادی رسیده‌ایم، چرا باید از صندوق رأی ناامید باشیم؟
سیاست خارجی
اروپایی‌ها بیشتر از قبل برای تشویق ایران به ماندن در برجام به تکاپو افتاده‌اند. بعد از تماس یکساعته رئیس‌جمهور فرانسه با همتای ایرانی حالا رسانه‌های غربی خبر از برگزاری جلسه وزیران خارجه کشورهای 1+4می‌دهند؛ جلسه‌ای که شاید طی آن بسته پیشنهادی اروپایی‌ها به طرف ایرانی تحویل شود.