2
دو شنبه 21 خرداد 1397
شماره 7403
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رایزنی با چین‌ برای تجارت با پول ملی

حسن روحانی در نشست هیأت‌های عالی‌رتبه ایران و چین با تبریک انتخاب مجدد شی جین پینگ به‌عنوان رئیس‌جمهور چین، گفت: سفر سال2016 شما به تهران نقطه عطف جدیدی در روابط 2کشور بود، همکاری‌ها را در مسیر راهبردی قرار داد و مناسبات را با تحول بنیادین همراه کرد.
ویژه
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:برخی گروه‌های سیاسی به جای آنکه آمریکا را برای خروج از برجام سرزنش کنند، به دولت حمله می‌کنند، درحالی‌که باید از گروه مذاکره‌کننده تجلیل شود چون برجام به ضرر ایالات متحده بود.
میزان زکات فطره از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام شد که براساس آن، حداقل مبلغ فطریه برای هر نفر ۸ هزار تومان است.
احزاب
مهلت کمیسیون ماده10قانون احزاب برای فعال شدن احزاب کاغذی تمدید نمی‌شود. آنها تا 14خرداد فرصت داشتند خودشان را با مفاد قانون جدید تطبیق دهند.
مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها:

جمهوری اسلامی در همه‌مسائل منطقی عمل می‌کند

در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۴۳۹، جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها، عصر روز گذشته با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیپلماسی
اجلاس دو روزه شانگهای در چیندائو هم تحکیم مناسبات اقتصادی برای ایران داشت، هم کانالی برای اطمینان خاطر از مواضع حمایتی چین و روسیه درباره برجام بود و هم درباره مسائل منطقه‌ای برای ایران دستاوردهایی داشت.
PDF ایران
کوتاه ایران
سخنگوی سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه ما براساس دستورات مقامات ارشد نظام اقدام می‌کنیم، تأکید کرد: فعلا نظر مقام معظم رهبری آن است که در چارچوب برجام اقدام شود، اما اگر قرار شد از برجام خارج شویم کشور‌های دیگر ظرفیت‌های اتمی کشورمان را خواهند دید.
دادستان کل کشور تأکید کرد: تخریب دولت به هیچ وجه درست نیست، اما این نگاه به این معنا نیست که عملکرد دولت را نقد نکنیم.
نابودی شهر در نزاع میان مال‌سازها/از ورود کاسبان تحریم به حوزه شهری جلوگیری شود