2
پنج شنبه 10 خرداد 1397
شماره 7398
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بانک BCP سوئیس از روز 25 مه همکاری با شرکت‌های ایرانی را از سر گرفته است.
در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی‌ع، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی مهمان ضیافت افطار رهبر انقلاب بودند.
واکنش پیام‌رسان سروش پس از ماجراهای اخیر یک بیانیه بود. سیدمیثم سیدصالحی اما در گفت‌وگو با همشهری بار دیگر ماجرای کاربران ناخواسته یا بی‌خبر را تکذیب می‌کند. او می‌گوید هرچند از نظر فنی امکان عضوگیری به روش‌های غیرعادی وجود دارد ولی سروش از آن استفاده نمی‌کند.
عضویت ناخواسته و بی‌خبر افراد در پیام‌رسان سروش ‌‌هرچند از سوی مقام‌های این پیام‌رسان یک ادعای کذب دانسته شده اما حالا با ورود وزیر ارتباطات و بررسی ماجرا در شورای‌عالی فضای مجازی این شائبه را مطرح می‌کند که، ماجرا آن‌قدر جدی هست که دست‌کم ارزش بررسی کردن را داشته باشد.

اهالی هنر زمینه‌ساز همصدایی ایران باشند

رئیس جمهورخطاب به هنرمندان: همانطور که من و دولت باید سخن شما را بشنویم شما نیز باید نیاز جامعه را لمس کنید
دولت
رئیس جمهور در دیدار صمیمی با اهالی فرهنگ و هنر با اشاره به اینکه اصحاب فرهنگ و هنر نیز گله‌های بحقی دارند و کمبودها را همه با هم باید حل کنیم، اظهارداشت:بزرگترین درس رمضان، صبر و صلح و ایستادگی در برابر مشکلات است.

جهانگیری: اعتماد عمومی نباید دچار فرسایش شود

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی و تدبیر می‌توان تهدیدات شکل گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران را به فرصت تبدیل کرد، گفت: انسجام و وحدت در داخل کشور و حفاظت از سرمایه اجتماعی اولویت امروز کشور است و همه ما مسئولان و نخبگان باید طوری عمل کنیم که اعتماد عمومی مردم دچار فرسایش نشود.
تکذیب نقش دولت در لغو طرح سؤال از رئیس جمهور
اندک امید نمایندگان طراح سؤال از رئیس‌جمهور نیز در جلسه چهارشنبه مجلس از بین رفت. آنها پس از یک سال در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه منتظر اعلام وصول طرح سؤال از رئیس‌جمهور از سوی هیأت‌رئیسه مجلس بودند.
PDF ایران
کوتاه ایران
یک کارشناس تاب‌آوری شهری در گفت‌وگو با «ایسنا» معتقد است واژه تاب‌آوری در کشور جایگزین مدیریت بحران شده و این در حالی است که در مواقع بحرانی روند مدیریتی همچنان مانند سابق پیش رفته و هنوز پیچیدگی، انعطاف‌پذیری و تکامل تاب‌آوری در این اقدامات وجود ندارد.