2
سه شنبه 11 اردیبهشت 1397
شماره 7373
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دست بالای ایران درباره برجام

گزارش
درحالی‌که 2هفته دیگر موعد اعلام نظر ترامپ درباره ماندن یا نماندن آمریکا در توافق هسته‌ای است، مقامات ایران هشدار داده‌اند که حتی اگر ترامپ در برجام بماند وضع فعلی را تحمل نمی‌کنند.
ویژه
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری با وزیر خارجه عربستان سعودی در ریاض گفت: وزیران خارجه آمریکا و عربستان با نگاهی به وضعیت اسفبار یمن، معنا و نتیجه مشارکت خود را درخواهند یافت.
آیت‌الله احمد جنتی: عده‌ای می‌گویند حالا اگر 4تا موی یک زنی در خیابان بیرون بیاید مگر چه می‌شود؟ این مسئله موجب از بین رفتن پاکدامنی و عفت جوانان، افزایش طلاق و کاهش ازدواج‌ها می‌شود و البته به جز مسائل جنسی پیامدهای دیگری هم به‌دنبال دارد.
علی‌اکبر صالحی: قبلا وقتی شروع به تولید اورانیوم ۲۰ درصد کردیم، خارجی‌ها گفتند: بلوف می‌زنید و وقتی شروع کردیم آنها گفتند حیرت‌زده شدیم و حالا که می‌گوییم آماده‌ایم به جایگاهی بالاتر از آنچه در قبل بودیم بازگردیم داخلی‌ها می‌گویند بلوف می‌زنید.
تهران
شورای شهر؛ تشریفاتی یا پارلمان شهری/ اقدام غیرقانونی آقای وزیر/ مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه؟
حسن روحانی، رئیس‌جمهور و هیأت همراه هفته آینده به استان خراسان رضوی سفر می‌کنند.
حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در کانال تلگرامی خود از تهیه قانون خط مشی و نحوه اداره سازمان صدا وسیما در دولت و مجلس خبر داد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور تأکید کردند:

حمایت از کالای ایرانی؛ راه مقابله با جنگ اقتصادی

دو ساعت و نیم بازدید رهبر انقلاب اسلامی از نمایشگاه کالای ایرانی
رهبری
رهبر معظم انقلاب: وظیفه دولت و مسئولان، برطرف کردن مشکلات و موانع کارآفرینان و کارگران و افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی است و وظیفه مردم نیز تصمیم و عزم جدی برای خرید کالای ایرانی است.

ظریف: خلیج‌فارس پهنه همکاری باشد

محمدجواد ظریف: 10اردیبهشت «روز ملی خلیج‌فارس» را به تمام آنانی که هزاران سال است در کنار این پهنه آبی تاریخی زیسته‌اند و همزیستی‌ای به دیرینگی تاریخ را پیرامون آن تجربه کرده‌اند، تبریک می‌گویم.
تکذیب شهادت ایرانی‌ها در حمله به سلحب
فرمانده فاطمیون: هیچ‌یک از نیروهای این گروه در حمله‌های اخیر به شهادت نرسیدند.
PDF ایران
کوتاه ایران
وزیر ممنوع التصویر شد/ علم الهدی: نفوذ ما فوق‌العاده است