2
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
شماره 7367
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دیدار فرماندهان سپاه و ارتش

خبر
سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان عالی رتبه سپاه، ظهر روز گذشته با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
ویژه
رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز، امام جمعه سابق بجنورد و نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت کرد.
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت تعامل قوا در تأمین امنیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور، معاون اول خود را مأمور تهیه طرحی برای پیشبرد این امر کرد.
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جریان سفر خود به آذربایجان‌‌شرقی، با حضور در منزل «اکبر زوار جنتی»، شهید مدافع حرم، با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

برجام؛ همه یا هیچ

بلوک‌بندی چین و روسیه کنار اروپا در دفاع از برجام
همزمان با هشدار مقامات اروپایی و ایرانی برای اقدامات احتمالی ترامپ علیه برجام، مسئولان چین و روسیه نیز از مقابله مشترک با اصلاح برجام سخن گفتند تا بلوک‌بندی تازه‌ای برای حفظ توافق هسته‌ای شکل بگیرد.
نوبخت: رفع حصر نزدیک است

نوبخت: رفع حصر نزدیک است

سخنگوی دولت گفته است کاش مردم از تلاش‌های رئیس‌جمهور درخصوص رفع حصر آگاه شوند.
شهر در رسانه‌ها
معنای رأی مردم برای اعضای شورا/بی‌علاقگی زنان برای تصدی شهرداری/معماران و نقش تعادل‌بخشی به جامعه/مدیریت یکپارچه؛ چالش کلانشهرها
دفاعی
ریاست اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به ایران واگذار شد؛ اجلاسی که با هدف تأمین امنیت اقیانوس هند توسط کشورهای حاشیه این اقیانوس شکل گرفته است.
PDF ایران
کوتاه ایران
رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید، امروز و ‌فردا میهمان مردم استان آذربایجان شرقی خواهند بود.