۲
پنج شنبه 30 فروردین 1397
شماره 7363
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گزارش دادستان از پرونده محیط‌زیست

جعفری دولت‌آبادی: خروج یکی از متهمان از کشور به‌خاطر پیشرفت تحقیقات بود
گزارش
دادستان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده محیط‌زیست، گفت: این پرونده ازجمله پرونده‌های مهمی است که دادسرای تهران به آن رسیدگی می‌کند .
ویژه
وزیر دفاع کشورمان که به عراق سفر کرده است در ادامه برنامه‌هایش در عراق، با سرلشکر الغانمی رئیس ستاد ارتش عراق و هیأت نظامی این کشور دیدار و پیرامون مسائل منطقه مذاکره و گفت‌وگو کرد.
احمد توکلی، رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت به‌خاطر حل مشکلاتی که به‌دلیل اجرای پروژه آزادراه تهران- شمال برای مردم سنگان ایجاد شده بود از رئیس‌جمهور و دولت تشکر کرد.
عکس خبر
پیکر شهدای مرزبانی که بامداد سه‌شنبه گذشته در درگیری با اشرار و گروهک تروریستی به شهادت رسیده بودند در مشهد تشییع شد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار وزیر و جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات:

باید با شریان‌های اصلی فساد مقابله شود

رد پای دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه در مسائل اخیر ارزی مشهود است
رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار وزیر، مسئولان و جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات، مجموعه وزارت را برآمده از انقلاب و فرزندان امام و انقلاب خواندند
دولت
به مناسبت 29فروردین که به نام روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نامگذاری شده است نیروهای مسلح کشورمان با سرود ماندگار «ای ایران، ‌ای مرز پرگهر» رژه رفتند.
PDF ایران
کوتاه ایران
تصمیمات دیوان و تضعیف حکومت‌های محلی/دست‌اندازی مافیای قدرت بر فرهنگ و هویت/شورا، گرفتار سیاسی کاری نشود/اثرات احتمالی طرح ترافیک جدید بر فعالیت آژانس ها/شرایط استقبال مردم از حمل‌ونقل عمومی