2
سه شنبه 28 فروردین 1397
شماره 7361
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در فرهنگ شرقی می‌گویند چیزهای منفی را در خاطرات ننویسید، مثلا من اول ابتدایی مردود شدم چون مدرسه را دوست نداشتم.
موضوع آقای امیرانتظام و مشکلاتی که برای ایشان پیش آمد، دغدغه ذهنی من و احتمالا امثال من بوده است.
رئیس پژوهشکده انساب قم در پاسخ به سؤالی درباره شجره‌نامه ملکه الیزابت دوم، ملکه سلطنتی انگلستان که وی را به خاندان اهل‌بیتع منتسب کرده است، گفت: شجره نامه منسوب به سیادت ملکه انگلستان جعلی است.
گفت‌وگوی ملی محدود به حوزه سیاسی نیست، ما با کسانی گفت‌وگو می‌کنیم که سوءتفاهمی درباره موضوعی یا اختلاف دیدگاه و اختلاف مشی با آنها داریم.
رئیس‌جمهور در پیامی به همایش بین‌المللی زبان فارسی و اندیشه ایرانی اسلامی درباره عطار نیشابوری ابراز امیدواری کرد .
بحمدالله با تدبیر دولت محترم، تلاطم‌های موجود در بازار ارز تا حدی حل شده است.

برجام باید باقی بماند

موگرینی در نشست اتحادیه اروپا :
برجام
3هفته مانده به اعلام‌نظر ترامپ درباره برجام، مقامات اروپایی دست به‌کار شدند تا نه‌تنها گمانه‌ها درباره احتمال اصلاح توافق را رد کنند، بلکه دور جدیدی از فشارهای سیاسی به آمریکا را برای ماندن در توافق هسته‌ای کلید بزنند.
رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به یک پایگاه در سوریه و شهادت چند ایرانی درآن گفت: زمان زدن و فرار کردن گذشته است و این رژیم دیر یا زود از کرده خود پشیمان خواهد شد.
محمد جواد ظریف به دوشنبه رفت
محمد جواد ظریف به دوشنبه رفت
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در رأس یک هیأت سیاسی و اقتصادی به‌منظور شرکت در بیست و سومین نشست شورای وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی وارد پایتخت تاجیکستان شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
کانال تلگرامی حامیان احمدی‌نژاد و مشایی اعلام کرد که حکم بازداشت موقت رحیم‌مشایی، رئیس دفتر رئیس دولت دهم یک‌ماه دیگر تمدید شده است
وزارت اطلاعات از کشف محموله کلان مواد منفجره، خبر داد.
انتقاد از نگرش قیمتی به حمل‌ونقل عمومی/بیماری، تنها دلیل استعفای شهردار نبود/نقایص ساخت و سازهای شهری/موتورسواری خانم‌ها؛ راهکار کاهش آلودگی هوا/تنش‌زدایی؛ مهم‌ترین مسئولیت شهردار آینده