2
یکشنبه 26 فروردین 1397
شماره 7359
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اعتراض ایران به حمله موشکی علیه سوریه

رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران با همتایان سوری گفت‌وگو کردند
گزارش
حمله صبحگاهی دیروز ائتلاف سه‌گانه به سوریه خشم مقامات تهران به‌عنوان متحد دولت سوریه را برانگیخت.
ویژه
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل از دیدار محمدبن سلمان ولیعهد عربستان‌سعودی در پاریس با مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین خبر داد.
رد یک ادعا درباره سرپرست شهرداری تهران/ضرورت رسیدگی به پرونده ها فارغ از گرایش سیاسی/10ویژگی نسل نو شهرهای جدید/«نه» به زنان!/فشار بر شهردار، لطمه به دمکراسی/
مکث
رئیس‌جمهوری: همه بحران‌های سیاسی و نظامی در جهان ریشه در مسئله اخلاق دارد و گرنه چگونه همه اصول بین‌المللی زیرپا گذاشته می‌شود و بدون مصوبه سازمان ملل متحد و زمانی که گروهی از سوی این سازمان مأمور می‌شوند تا موضوع به‌کار بردن سلاح شیمیایی را در سوریه بررسی کنند، عده‌ای به بهانه‌های واهی به کشوری مستقل که دارای حکومت و مردمی آزاد است، حمله می‌کنند.
آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به ماجرایی که به دختران خیابان انقلاب معروف شد، تأکید کرد: آنکه روسری خود را بر سر چوب می‌کند، با قرآن مخالف نیست بلکه با این شرایط کشور مخالف است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد صریح اتهامات مطرح‌شده علیه ایران در بیانیه هشتمین نشست کمیته وزارتی چهارجانبه عربی که در حاشیه نشست‌های مقدماتی اجلاس سران اتحادیه عرب برگزار شد، این اتهامات را واهی، بی‌اساس و ناشی از توهم و توهین‌آمیز خواند.

حمله به سوریه جنایت است

رهبر معظم انقلاب : آمریکایی‌ها از اینگونه جنایات در سوریه سودی نخواهند برد
رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، حمله سحرگاه دیروز آمریکا و 2 کشور غربی به سوریه را جنایت دانستند.
گفت‌وگوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه آلمان

گفت‌وگوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه آلمان

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه آلمان با اشاره به ضرورت اجرای تعهدات توسط همه طرف‌ها در برجام بر ضرورت فشار اروپا بر آمریکا برای اجرای تعهداتش تأکید کرد.
آشنا: نگذارید مرتضوی فرار کند
آشنا: نگذارید مرتضوی فرار کند
رضا جعفری، وکیل سعید مرتضوی :من در پرونده کهریزک وکالت وی را نداشتم اما از او اطلاعی هم ندارم.