۲
پنج شنبه 23 فروردین 1397
شماره 7358
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنگ لفظی ایران و عربستان بالا گرفت

گزارش
همزمان با اظهارات جنگ‌طلبانه ترامپ درباره حمله به سوریه مقامات سعودی هم اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرده‌اند که وزارت خارجه ایران مثل 2هفته اخیر جواب تندگویی سعودی‌ها را تندتر داد.
ویژه
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: در صورت خروج آمریکا از برجام این سازمان به عنوان بازوی فنی و اجرایی جمهوری اسلامی ایران برای اجرای هرگونه تصمیم مقام های ارشد کشور آمادگی کامل دارد.
منطقه
مراسم تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم که در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی تی4 در سوریه به شهادت رسیده بودند، دیروز در زادگاهشان برگزار شد.

روحانی:‌قیمت کالاهای اساسی و دارو افزایش نمی‌یابد

معاون اول رئیس‌جمهور: نمی‌توانیم نسبت به زندگی 80میلیون ایرانی بی‌تفاوت باشیم
دولت
رئیس‌جمهور و معاون اول او روز چهارشنبه نسبت به التهابات ناشی از افزایش قیمت ارز در کشور واکنش نشان دادند.
توضیحات اژه ای درباره دخالت دادستان در تصمیم شورای شهر

توضیحات اژه ای درباره دخالت دادستان در تصمیم شورای شهر

نشست غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه و سخنگوی این دستگاه با دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، تحت تأثیر گزارش فسادی که محمد علی نجفی شهردار سابق تهران از فساد در شهرداری دوران قالیباف به قوه قضاییه ارسال کرده بود، قرار گرفت.
آمادگی ایران برای صادرات نفت به اروگوئه
آمادگی ایران برای صادرات نفت به اروگوئه
وزیر خارجه در ادامه سفر دوره‌ای خود به قاره‌های آفریقا و آمریکای جنوبی در مونته ویدئو در نشست اقتصادی ایران و اروگوئه شرکت کرد.
تهران
2 گردنه پایتخت در‌گذار از «نجفی»/ابهامات استعفای شهردار/امتناع شهردار از ارائه جزئیات گزارش به شورا/شورا، توان مقاومت در بازی‌های سیاسی را ندارد/به انتخاب مردم، مجال دهیم
PDF ایران
کوتاه ایران
متأسفانه برخی افراد در بین مسئولان اجرایی هستند که خیلی احساس مسئولیت نمی‌کنند و بیشتر از آنکه به فکر مردم باشند به فکر خودشان هستند.
یک مقام دفتر ریاست‌جمهوری در پی انتشار برخی مطالب جعلی در فضای عمومی، هرگونه دیدار یا گفت‌وگوی دادستان کل کشور با رئیس‌جمهور درخصوص موضوع فیلترینگ تلگرام را تکذیب کرد.
اخیراً در رسانه‌ها راجع به یک طرح احتمالی، مسائلی از سوی برخی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.