2
چهار شنبه 25 بهمن 1396
شماره 7322
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهر در رسانه ها

رسانه
روزنامه «تعادل» چالش‌ها و چشم‌اندازهای برنامه ملی بازآفرینی شهری را بررسی کرده است؛ به نوشته این روزنامه، طرح ملی بازآفرینی شهری، یک طرح بسیار زمانبر بوده و مستلزم اجرای چندین فاکتور اصلی و چندین ریزفاکتور است.
ویژه
به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عفو و تخفیف مجازات ۵۶۵ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
گزارش
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان سیستان‌و‌بلوچستان که در تاریخ ۱۶ بهمن ۹۶ برگزار شده بود، صبح دیروز در محل این همایش در زاهدان منتشر شد.

مدیرانی که امید‌ ونشاط ندارند بروند

روحانی: تا پایان سال97، سهم بیمه کارفرمایان هر کارگاهی که در چارچوب طرح تکاپو، نیروی کار جذب کند، برعهده دولت خواهد بود
دولت
رئیس‌جمهور، اراده، اطمینان، نشاط و امید به آینده را اساس پیشرفت دانست و با تأکید بر اینکه مدیرانی باید بمانند که به آینده امید صددرصدی دارند، اظهارداشت: انسجام و وحدت مردم، عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و تا زمانی که این انسجام و وحدت هست، هیچ قدرت خارجی‌ای کاری از پیش نخواهد برد.

ظریف به نشست امنیتی‌ها می‌رود

ظریف قرار است به‌زودی عازم اروپا شود، دستور کار او در ظاهر سخنرانی در اجلاس امنیتی مونیخ است اما در واقع ظریف برای رایزنی با مقامات بلندپایه کشورهای جهان درباره توافق هسته‌ای به آلمان می‌رود.
انتصاب ابوترابی‌فرد به امامت جمعه تهران
حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، به‌عنوان امام جمعه تهران منصوب شد. نمازجمعه این هفته به امامت او اقامه می‌شود.
قضایی
دادستان تهران جزئیاتی از نحوه دستگیری، اتهامات و نحوه خودکشی کاووس سیدامامی، استاد جامعه‌شناسی که جریان مرگ مشکوکش خبرساز شده بود، داده است.
PDF ایران
کوتاه ایران
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به پیشنهاد  رئیس جمهور برای استفاده از اصل 59 قانون اساسی در مورد مسائل کشور، در کانال تلگرامی‌اش نوشت: رئیس‌جمهور محترم همچنین پیشنهادی را مطرح فرمودند که به‌نظر می‌رسد کارشناسی نشده باشد.